חברת שילוח ימי בינלאומי
חברת שילוח ימי בינלאומי
העלויות של השילוח הבינלאומי בדרך הים הן גבוהות מאד ולכן יש משמעות לאופרציה אשר תואמה לכל משלוח ספציפי. זו הסיבה ששיטת העבודה שלנו כוללת איש קשר מיומן שנמצא בקשר עסקי רציף עם כל לקוח, כדי לקדם את המהלכים הנדרשים של השילוח הימי.
בכל שינוע של מכולות מנקודה אחת לנקודה אחרת על פני הגלובוס יש לבחון הרבה מאד נושאים כדי למצוא את דרך השילוח הנוחה ביותר וגם הזולה ביותר, כיוון שתכנון דרך השילוח הימי דורש הרבה מאד ניסיון וחשיבה יצירתית.
שיטות עבודה חדשניות
עם השנים ומתוך הפקת לקחים של מקרים שקרו, פיתחנו בניהול של חברת שילוח ימי בינלאומי שיטות עבודה חדשניות אשר בהן הלקוחות שלנו זוכים לקבל כמה אופציות של שילוח ימי לבחירתם. כאשר הם מזמינים סחורה מהספקים שלהם שממוקמים במקומות שונים על פני הגלובוס, המטרה היא ליצור נתיב מהיר לנמל ימי שממנו יוצאות ספינות לעיתים קרובות למזרח התיכון וכך התהליך של שילוח ימי לישראל יתבצע במהירות יחסית.
שותפים עסקיים מעבר לים
בכל נקודה מעבר לים יש לנו שותפים עסקיים. מדובר באופציה של חברות שילוח בינלאומי, אשר עובדות בשיטות אופרציה זהות לשיטה שלנו. מתוך היצע של כמה חברות בינלאומיות שעוסקות בתחום זה בכל עיר, בחרנו את האפשרות הטובה ביותר של חברה אחראית ובעלת יכולות גבוהות.
כאשר יבואן ישראלי מיידע את איש הקשר שלו של חברת שילוח ימי בינלאומי, כי המשלוח שהזמין מספק מסוים שלו במדינה מסוימת מוכן, מתבצעים מהלכים של איסוף הסחורה באמצעות השותפים העסקיים שלנו.
אנחנו מעבירים את המידע שכולל את משקלה של הסחורה, אופן האריזה אם מדובר בארגזים בודדים או כמה משטחים. גודל הקיבולת, הנפח שלה, העלות של ההזמנה וכל מידע נוסף שיש בו צורך. אנשי חברת שילוח בינלאומית בחו”ל אוספים את הסחורה בתיאום עם המפעל היצרני.
בנוסף לכך אנו דואגים לתיאום העברת המכולה לספינה המתאימה ביותר על פי לוחות הזמנים של קווי השייט, מבצעים תשלום של מיסי הנמל, האגרות וכל נושא נוסף שיש בו צורך.
אם מדובר בכמות של משטחים, מעבירים אותם באמצעות מלגזה למכולה. יש מקרים שבהם המכולה מלאה לחלוטין ויש מקרים שהיא לא מלאה. במקרים הללו מבצעים קונסולידציה, באופציה זו המכולה מכילה סחורות של שניים או שלושה יבואנים ישראלים והם חולקים את עלויות הובלת המכולה לישראל. עם הגעת משלוח זה לישראל, חברת שילוח ימי בינלאומי מפצלת את התכולה ומעבירה לכל לקוח את הציוד השייך לו.
ביטוח ימי
כאשר שולחים מכולה או מקבלים מכולה מכל מדינה, חברת שילוח ימי בינלאומי מפעילה פוליסה של ביטוח ימי. המטרה של הביטוח היא להעניק לכל המשלוח מעטפת לכל מקרה שבו יהיה צורך להפעיל ביטוח ימי. החל בפגם קטן ועד מקרה קיצוני שבו כל הסחורה לא קיימת עקב טביעה, שריפה או כל מקרה אחר.
הפוליסה הייחודית שלנו כוללת סעיפים אשר לא קיימים בפוליסות מקבילות, מדובר בדרישות ספציפיות שלנו לאור מקרים של הלקוחות שלנו בעבר אשר לא קיבלו מחברת הביטוח את מלוא הכיסוי הכספי של הביטוחים עקב העובדה שלא הייתה שלמות במעטפת של הפוליסה.
יצוא של סחורות לחו”ל
יצואנים ישראלים אשר מקבלים הזמנות של סחורות לייצוא, מתאמים אתנו מראש את נושא השילוח וזאת כדי לבצע פעולות באופן יעיל, אשר יחסכו להם כסף. אנחנו מנחים אותם לגבי שיטת האריזה הנכונה ביותר. המגמה היא להציב כמות של ארגזים על משטחים, כשהגובה שלהם הוא נמוך במעט מהגובה הסטנדרטי של המכולה. בדרך זו מנצלים את כל הנפח של המכולה כאשר מעמיסים את כל הכמות הנדרשת של המשטחים, על פי ההזמנה של הלקוח מעבר לים.
כאשר הסחורה מוכנה, חברת שילוח ימי בינלאומי מבצעת את התיאום הלוגיסטי ואנו משנעים את המכולה על גבי המשאית ומעמיסים במפעל את כל התכולה. כיוון שכל הנושאים הלוגיסטיים תואמו מראש ולכן המכולה מועברת ישירות לנמל הימי כדי שהמשלוח ייצא לדרך.
תיאום שחרור שילוח בינלאומי בישראל
שילוח בינלאומי ימי אשר מגיע ארצה עובר הליך של בדיקה של המכס. יש מקרים שמדובר בסחורה שמגיעה שוב ושוב ארצה ולכן היא כבר עברה בעבר הליכי בדיקה של מכון התקנים ולכן יש אפשרות לשחרר במהירות את המכולה.
אך יש מקרים אחרים של סחורה שמגיעה לראשונה ארצה ולכן המכס מעכב את המשלוח לבדיקה כדי לוודא שהכול תואם את הנהלים ואת התקנים. לאחר הבדיקה אפשר לשחרר את הסחורה, או לחלופין אם יש בעיה הסחורה מועברת למחסנים של המכס עד שהלקוח יבצע את הבדיקות הנדרשות על פי ההנחיות של הנהלת המכס.
שאלות ותשובות
עלויות השילוח הן גבוהות מאד, כיצד אפשר להוזיל אותן כדי להפחית בסופו של דבר את המחיר לצרכן?
איש הקשר שלנו מלווה את הלקוחות שלנו בכל הזמנה של שילוח ימי הן מישראל לאחת ממדינות העולם והן בכיוון ההפוך. בכל תיק יבוא או תיק יצוא, הוא בוחן כמה דרכים וזאת כדי ליצור שילוח מוזל ועם זאת בטוח.
השאר כאן את פרטיך ואיש קשר מומחה שלנו ישוחח אתך בהקדם, כדי לקדם שיתוף פעולה.
האם יש לכם מחלקה שעוסקת בשילוח ימי של פריטים יוצאי דופן שאמורים להגיע למוזיאון לאמנות באירופה?
אנחנו עוסקים רבות בהעברת פריטי אמנות לחו"ל. פיתחנו שיטות אריזה מיוחדות שבהן אנו מייצרים קופסה מאסיבית מעץ אשר מיועדת לכל פריט ספציפי וזאת על פי מידותיו. הפריט מותקן בתור הארגז כשהוא עטוף וקשור כהלכה. בדרך זו אנו יוצרים הגנה מקסימלית לכל אחד מהמוצרים שמועברים לתערוכה בכל נקודה בעולם.
כאשר מסתיימת התערוכה מעבר לים, השותפים העסקיים שלנו מחזירים כל פריט לקופסה שלו לאחר שהוא נעטף ונקשר. בתום ההליך אשר מתבצע בתשומת לב רבה, מעמיסים את המכולה וכך חברת שילוח ימי בינלאומי דואגת לכל הסידורים הנדרשים והמכולה יוצאת לישראל.
השאר כאן את הפרטים שלך ואנחנו נשמח לסייע להם במבצע לוגיסטי מיוחד זה.
המפעל שלנו מייצר הזמנה גדולה ללקוח בארה"ב. האם קיימת אפשרות לאחסן את הסחורה במחסנים הלוגיסטיים שלכם, עד שנסיים לייצר את כל הכמות הנדרשת? כבר אין מקום במחסן שלנו.
המרכזים הלוגיסטיים שלנו ערוכים לקליטת כל כמות של סחורה. אפשר להעביר את הארגזים המוכנים על גבי משטחים לאחד מהמרכזים הלוגיסטיים לאחר תיאום. הם יאוחסנו במחסן עד שתשלימו את כל הכמות הנדרשת. במועד זה יועמסו כל המכולות שיכילו את מלוא ההזמנה.
השאר כאן את פרטיך ואיש הקשר של המרכזים הלוגיסטיים יתאם אתך את הנושא הלוגיסטי.
מהי התדירות של הפלגת ספינות מישראל למזרח אסיה?
התדירות משתנה בהתאם לעונתיות ולסיבות נוספות. איש הקשר שלנו ישמח לבדוק עבורך את המועדים של ההפלגות הקרובות, על פי לוח הזמנים של קווי השייט העולמיים.
השאר כאן את פרטיך והוא ישוחח אתך בקרוב בנושא זה.
לכל נושא שקשור לשילוח ימי אשר נראה תחום מורכב וסבוך, יש לנו פתרונות יעילים. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לשנע עבורכם את המשלוחים הבאים שלכם ברחבי העולם.