חברת שילוח מארה”ב לישראל

יחסי המסחר בין ישראל לארה”ב הם ענפים מאד ומדי יום אנו מקבלים משלוחים רבים מנקודות שונות ברחבי ארה”ב ושולחים משלוחים ליעדים רבים ברחבי מדינה זו. 

חברת שילוח מארה”ב לישראל

לקוחות אשר מייבאים או מייצאים לארה”ב, נעזרים בשירותיה של חברת שילוח מארה”ב לישראל שהיא מומחית בתחום זה ועוסקת בכך שנים רבות. השילוח מתנהל הן בדרך האוויר והן בדרך הים על פי החלטתו של כל לקוח והקריטריונים שלו.

שילוח ימי 

משלוח מארה”ב לישראל אורך כמה שבועות וככל שהיעד הוא בצפון ארה”ב, כך פרק הזמן של השילוח הימי הוא ארוך יותר. יבואנים רבים מעדיפים לבצע את תהליך הייבוא באמצעות שילוח ימי, כיוון שהעלויות הן נמוכות באופן משמעותי מול שילוח אווירי.

חברת שילוח מארה”ב לישראל מבצעת שילוח ימי באמצעות מכולות הקיימות בגדלים שונים, אשר מעמיסים אותן על ספינות משא ייעודיות והן יוצאות לנמלים ימיים שונים כולל נמלי הים בישראל. 

רילוקיישן מארה”ב לישראל 

משפחות ישראליות אשר שהו כמה שנים באחת הערים ברחבי ארה”ב לצרכי עבודה, מעוניינות לחזור לישראל בתום השליחות. כפי שביצענו עבורן את השילוח למדינה הרחוקה, אנו מבצעים גם שילוח מכולה בדרך חזרה מארה”ב לישראל. 

המשפחה מעבירה לנו את מלוא הנתונים ובהתאם לכך אנו מתאמים את המועד שבו יש להעמיס את המכולה על הספינה וזאת בהתאם לתאריך בו אמורה המשפחה הישראלית לעזוב את ביתה הזמני. כל התהליך הלוגיסטי ביעד זה מתבצע על ידי השותפים העסקיים שלנו, שפועלים בדרך מקצועית זהה לדרך המיומנת שלנו.

אריזה של תכולת הבית

בהתאם להנחיות הצוותים שלנו שהם חברת שילוח מארה”ב לישראל אורזים את כל תכולת הבית. עם השנים המשפחות שמתגוררות בארה”ב צוברות הרבה מאד ציוד ולכן יש לארוז את הכול בארגזים איכותיים. כל כלי האוכל העדינים והשבירים נארזים בנפרד על ידי שימוש בנייר ייעודי לכך. כך הם אורזים גם את כל הפריטים האישיים, הספרים, המשחקים, בגדים, שמיכות והרבה מאד מוצרים אחרים. בתום האריזה כל ארגז כמות שהוא מועבר לתוך ארגז עץ וזאת כדי שהמוצרים לא יירטבו במקרה של חדירת מים למכולה.

כל אחד ממוצרי החשמל נעטף ביריעות ניילון עם בועות אוויר ובמידת הצורך גם בשכבות עיטוף נוספות העובדים ממכילים את המכולה על פי סדר מתוכנן מראש, כל הארגזים בצד אחד, מוצרי החשמל וכל הריהוט בצד אחר, תוך כדי קשירה הדוקה כך שלא תהיה תזוזה או חלילה נפילה של ציוד תוך כדי המסע.

לאחר שהמכולה יוצאת לכיוון הנמל הימי, בני המשפחה מבצעים את הסידורים האחרונים שלהם, עוזבים את הבית, יוצאים לטיול עד הגעת המכולה ארצה או חוזרים ישירות לישראל. 

חברת שילוח מארהב לישראל

הפעלת ביטוח עבור המכולה 

כל משלוח ימי מארה”ב לישראל באמצעות חברת שילוח מארה”ב לישראל מחייב הפעלת ביטוח ימי כדי להגן על כל התכולה מכל תרחיש שעלול להיות. הביטוח המקיף שלנו כולל את הכיסוי המלא למקרה של ביטוח כולל תרחיש קיצון בו המכולה הלכה לאיבוד או טבעה בים. 

בכל פוליסה יש לרשום את הערך האמיתי של כל קיבולת המכולה כדי לא להיות במצב של תת ביטוח.

הגעת המכולה לישראל 

עם הגעת הספינה ארצה לאחר הטיפול המקצועי של חברת שילוח מארה”ב לישראל ובהתאם לכללי המכס אם הכול תקין, אנחנו משחררים את המכולה מהנמל בשתי אופציות:

  • מסיעים את המכולה לביתם של הלקוחות בתיאום איתם. העובדים פורקים את כל התכולה ומניחים כל ארגז בחדר הנכון וזאת על פי הסימון של המדבקות שבוצע בהליך האריזה בארה”ב. את מוצרי החשמל מכניסים למטבח, לסלון או לכל חדר אחר שאליו הם שייכים וכך לאט לאט אפשר לחזור לחיים נורמטיביים בבית. 
  • ישראלים שדירתם עדיין לא מוכנה כאשר מדובר בדירה חדשה, או בדירה שמתבצע בה הליך של שיפוץ, מבקשים להעביר את המכולה כמות שהיא לאחד המרלו”גים שלנו. בכל אחד מהם קיים מרחב ייעודי עבור המכולות וכך הן נשארות במקום זה לפרק זמן קצר, או לפרק זמן ארוך על פי הצורך של כל משפחה. 

יבוא של סחורה מארה”ב 

היבואנים המנוסים מודעים לכך שבכל פעם שהם מזמינים סחורה מארה”ב, משך ההפלגה הוא סביב חודש וחצי עד חודשיים במקסימום ולכן הם נערכים לכך מראש ומזמינים את הסחורה בזמן, כדי שלא יהיה מצב שאין להם מספיק סחורה בארץ.

חברת שילוח מארה”ב לישראל מטפלת בהיקפי היבוא שהם נרחבים מאד וכוללים הרבה מאד תחומים כמו מכשור לתעשייה, מוצרי חשמל, מזון, צעצועים, ביגוד, הנעלה ואין ספור תחומים נוספים. 

שאלות ותשובות 

אני אמור לקבל משלוח מעיר מסוימת בארה"ב שהמיקום שלה רחוק מאד מנמל ימי. אשמח לקבל השוואת של עלויות שילוח ימי מול משלוח אווירי מנקודה זו.

השאר כאן את פרטייך ונציג גלובוס ישמח לבצע השוואה זו עבורך.

הנציג יבדוק את עלויות השילוח היבשתי מקודה זו עד הנמל הימי הקרוב ויוסיף לכך את עלויות השילוח, אגרות, מיסים, ביטוח וכו'. בנוסף לכך הוא יכין את עלות העברת משלוח זה על פי משקלו ונפחו בדרך האוויר.

בהתאם לשתי הצעות המחיר, היועץ שלנו יסביר לך כמה נתונים נוספים שהם אקוטיים וההחלטה היא שלך לגבי אופציית השילוח בפועל.

העלויות של הביטוח האווירי הן יקרות מאד. מה אפשר לעשות בנושא זה? 

עלויות הביטוח האווירי מותאמות למשקל הסחורה שאתה מייבא מארה"ב, הנפח שלה, צורת האריזה, הערך הכספי שלה ופרמטרים נוספים. הפעלה של ביטוח אווירי היא נושא ראשון בחשיבותו בכל משלוח ימי ואווירי וזאת כדי להיערך לכל תרחיש לגבי הסחורות הללו, כולל התרחיש הקיצוני ביותר שבו כל הסחורה תיעלם.

אני מעוניינת להעביר את הסחורה שאמורה להגיע בשתי מכולות בעוד שבועיים מארה"ב לנמל אשדוד, ישירות למרלו"ג, עם מי מתאמים זאת?

השאירי כאן את הפרטים שלך ונציג גלובוס ישוחח אתך בהקדם 

אם גם לכם יש היקפי פעילות נכבדים של יבוא או יצוא מול ארה”ב, זה הזמן לעשות סדר ולקבל מאתנו הצעת מחיר וליווי מקצועי בדרך שעדיין לא הכרתם. השאירו כן את הפרטים שלכם ואיש הקשר שלנו ישוחח אתכם בקרוב. 

אולי יעניין אתכם גם: