צ’ק ליסט רילוקיישן
צ’ק ליסט רילוקיישן
צוות המומחים שלנו הכין צ’ק ליסט רילוקיישן אשר כולל את כל הפעולות שיש לבצע מרגע קבלת ההחלטה על היציאה לחו”ל ועד שהמשפחה והחפצים האישיים שלה נמצאים במיקום החדש מעבר לים. על פי שיטת העבודה שלנו נציג גלובוס מלווה את המשפחה לאורך כל הדרך. על פי צ’ק ליסט רילוקיישן חלק גדול מהציוד של המשפחה ייארז ויועבר למכולה, בהרבה מקרים ציוד רב נמסר למשפחות נזקקות . בנוסף לכך יש פריטים שאין להם צורך בהם בחו”ל ולכן הם מעוניינים לשמור אותם בארץ עד שישובו מהשליחות.
כיוון שהלקוחות מפנים את ביתם, מוכרים, משכירים, או מפנים דירה שכורה, יש ברשותם חפצים רבים שאין בהם צורך בחו”ל על כן הם נארזים בארגזים ומועברים לאחסון ארוך טווח באחד משבעת המרכזים הלוגיסטיים שלנו ברחבי הארץ.
תיאום מועד פינוי הדירה
לפי צ’ק ליסט רילוקיישן נציג גלובוס בודק את לוחות הזמנים של קווי השייט ומצביע על האופציה האופטימלית של העמסת המכולה על ספינה מסוימת שאמורה להגיע לנמל הימי כמה ימים לפני שבני המשפחה אמורים לנחות בעיר המגורים החדשה שלהם. זה יאפשר להם לקבל את המכולה בסמוך להגעתם וכך יוכלו להתארגן תוך כמה ימים. יש לשם לב כי בתקופת הקורונה ענף השילוח חווה משבר דרמטי הגורם לעיכובים בלוחות הזמנים ובהגעת המטען ליעד בזמן. גלובוס עושה את מירב המאמצים להקל על הלקוחות במצבים אלו אך תלויה בחברות הספנות ובשינויים התכופים בלוחות הזמנים.
לפי מועד ההפלגה של הספינה, משריינים בה מקום למכולה וכמה ימים לפני כן יגיעו האורזים לבית המשפחה כדי לבצע את האריזות הנדרשות. האורזים מטפלים בכל הפריטים שימוקמו בארגזי קרטון מאסיביים אשר מועברים לאחר מכן לארגזי עץ להגנה מקסימלית. על כל ארגז מדביקים בני הבית מדבקה, כדי שידעו בעת הפירוק למי שייך ארגז זה וכך הוא יונח בחדר הנכון.
על פי צ’ק ליסט רילוקיישן לאחר אריזה קפדנית, מעמיסים את כל הארגזים על המכולה ועוטפים היטב את הציוד האלקטרוני והחשמלי באמצעות יריעות ניילון עם בועות. בתוך המכולה קושרים את כל החפצים, כדי שלא תהיה כל תזוזה שלהם במהלך ההפלגה.
המטען מועבר לנמל ימי לאחר הטיפול שח נציג גלובוס בכל הניירת הרלוונטית לתהליך
הובלה אווירית
לאור הזמן הארוך של ההפלגה, לעיתים מצטבר ציוד נוסף למשפחה ואותו מטיסים על פי צ’ק ליסט רילוקיישן באמצעות הובלה אווירית ליעד, וכך גם משלוח זה יגיע בסמוך למועד הנחיתה של בני המשפחה ועגינת הספינה ועליה המכולה.
הפעלת ביטוח ימי ואווירי
עבור כל משלוח הן אווירי והן ימי מומלץ להפעיל פוליסת ביטוח שמעניקה את מלוא המעטפת של ההגנה למקרה שיהיה צורך להפעיל את הביטוח עקב נזק קטן או גדול. אם יש משלוח ימי וכן אווירי, מפעילים שתי פוליסות ובכל אחת מהן מציינים את מלוא המידע על התכולה, כולל הערך הכספי המלא והמדויק שלה.
חוזרים ארצה בתום השליחות
לקראת תום השליחות, הלקוחות מבקשים מאתנו לסייע להם בתהליך חזרה לארץ. גם במקרה זה אנחנו פועלים על פי צ’ק ליסט רילוקיישן. מתאמים את המועד הנכון ביותר עבור העמסת הספינה במדינת המוצא ומתאמים את המועד שבו תתבצע האריזה של כל הציוד המשפחתי.
שותפים עסקיים בחו”ל
את כל ההתנהלות מעבר לים מבצעים הסוכנים של גלובוס שנבחרו בקפידה ומייצגים אותנו בכל אחת מהמדינות הנחוצות. מדובר בחברות וותיקות ומקצועיות אשר עוסקות בתחום השילוח הימי והאווירי.
אנחנו מעבירים להם את כל הפרטים בנושא המשפחה שאמורה לחזור לישראל ובהתאם לתאריך שנקבע, עובדי החברה מגיעים לביתה של המשפחה ומבצעים באופן מדויק ואחראי את כל פעולות האריזה והעיטוף של הציוד.
המכולה תגיע לנמל הימי, וכך היא תועמס במועד, על הספינה שמפליגה למזרח התיכון תוך ביצוע עצירה באחד מנמלי הים של ישראל.
זכויות של תושב חוזר
לישראלים אשר שבים ארצה לאחר כמה שנים שבהן הם לא גרו בארץ, יש זכויות הדומות בחלקן לזכויות של עולים חדשים. ההטבות הן בכמה רבדים ומדובר בסכומי כסף ניכרים שהחוזרים יכולים לחסוך על ידי ניצול הזכויות שמגיעות להם.
נציג שלנו שהוא מומחה לנושא תושב חוזר סולל בפניהם את הדרך ומסביר להם באופן מלא על כל הזכויות שלהם וכיצד יקבלו אותן, כיוון שההתנהלות היא מול כמה משרדים ממשלתיים ויש לטפל בכך באופן רוחבי.
שאלות ותשובות
מה ההבדל בעלויות בין שילוח אווירי לשילוח ימי?
מדובר בנושא שיש לבדוק באופן פרטני כיוון שיש פרמטרים רבים שקובעים את העלויות כמו המרחק ליעד, משקל הסחורה ועוד. אך באופן כללי ההבדל הוא תמיד משמעותי ביותר.
אם מדובר באדם ששולח חבילה אחת פעם בכמה שנים, ההבדל הוא לא מהותי. אך כאשר מדובר ביבואנים וביצואנים שיש להם משלוחים רבים לאורך השנה, הדבר יוצר פערים כספיים משמעותיים ביותר.
זו הסיבה שברוב המקרים נערכים מראש ולכן שולחים את הסחורה מבעוד מועד בשילוח ימי וכך היא מגיעה בזמן ליעד, בעלות נמוכה.
השאר כאן את פרטייך ואיש הקשר שלנו ישוחח אתך כדי להעביר לך תחשיב מדויק של עלויות המשלוחים.
האם הסוכנים מעבר לים נמצאים אתכם בקשר ישיר ורציף, וכך אתם מפקחים על כל התהליך שקורה מעבר לים?
התקשורת היום היא יום יומית ולאורך כל היום. הם מיידעים אותנו בכל מה שקורה, כמו לדוגמה בעת סיום האריזה, בעת העמסת המכולה על הספינה וכו'. הקשרים הם אישיים ומתנהלים במיילים ובווטס אפ כל הזמן.
האם אתם עוסקים גם בשינוע של מכולות קירור ובהקפאה?
כן אנחנו עוסקים בכך. בכל חודש אנחנו שולחים ומקבלים כמות גדולה של מכולות קירור והקפאה שיש בהן תרופות, מוצרי מזון ופריטים נוספים שמחויבים לנוע בקירור. לתיאום הובלה ימית באמצעות מכולות קירור יש לבצע היערכות מיוחדת וליידע אותנו מראש על התאריך ועל כמות המכולות, כדי שנדאג שיהיו בארץ מכולות מסוג זה.
השאירו כאן את הפרטים שלכם ואיש הקשר שלנו שהוא מומחה בתחום לוגיסטי זה, ישוחח אתכם כדי לקבל את מלוא המידע ולתאם משלוח ייחודי זה.
צברנו ציוד רב בעת השהייה בחו"ל, אנחנו חוששים שהמכולה תהיה קטנה מדי עבור התכולה שאמורה לצאת לישראל. מה עושים?
יש פתרון לכל דבר. הנציגים שלנו בחו"ל יגיעו לביתכם כדי לבצע אומדן של נפח התכולה. אם אכן מדובר בכמות גדולה אפשר להזמין את המכולה הגדולה. אופציה נוספת היא להזמין מכולה, למלא אותה ומה שיישאר יועבר למכולה נוספת שבה יאוחסנו גם פריטים של משפחות אחרות ולכן תהיה קונסולידציה. עם ההגעה של המכולה ארצה יפוצלו החפצים בין המשפחות.
אנחנו מתמחים ברילוקיישן ובשילוח ימי ואווירי. נשמח לסייע גם לכם כדי לעבור בקלות את המשוכה. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשוחח אתכם בהקדם.
אולי יעניין אתכם גם: זכויות של תושב חוזר מעל 10 שנים | טיפים לרילוקיישן | רילוקיישן לחו”ל