רילוקיישן לניו יורק
מגורים באחת השכונות היפהפיות שבתפוח הגדול זהו חלום של עובדים רבים, אשר מועסקים על ידי חברות הייטק, חברות השקעות וחברות נוספות שהן בעלות עסקים חובקי עולם.
מעבר מוצלח של רילוקיישן לניו יורק
עם זאת מדובר בתהליך לא פשוט בכל המובנים. הדרך הנכונה לצלוח את המעבר היא באמצעות חברה מקצועית – גלובוס רילוקיישן אשר פיתחה עם השנים מומחיות בכל מה שקשור לתחום זה ולכן אנשי הקשר שלה מלווים באופן צמוד את המשפחות הללו ומסייעים להם בכל שלבי ההעברה.
באופן טבעי עבור המשפחות הללו כל התהליך נראה מסובך, אך כאשר עובדי גלובוס רילוקיישן שמתמחים בנושא עבודה עם רילוקיישן מסבירים להם צעד אחר צעד את הליכי הביצוע ואת אופן ההתנהלות, הלקוחות מבינים שהשד אינו נורא כל כך והם גם מרגישים שיש להם גב חזק ומנוסה שיסייע להם לאורך כל הדרך, במעבר החד של רילוקיישן לניו יורק.
קווי חשיבה בתהליך ההגירה הזמני
המשפחה צריכה לקבל הרבה מאד החלטות הכוללות את מקום המגורים, בתי הספר, גני הילדים, מקום עבודה לבן / בת הזוג ועוד.
עם זאת הם מתחילים בהיערכות על פי הצעדים שמציעים אנשי החברה, לגבי רילוקיישן לניו יורק:
- תתבצע הערכה מהו נפח הציוד שיועבר לבית החדש ובהתאם לכך תוזמן מכולה שיועמס בה כל הציוד כחודש וחצי עד חודשיים לפני מועד הטיסה של בני המשפחה.
- בני המשפחה יחליטו איזה ציוד הם מעוניינים לאחסן בארץ, למכור או לתרום כדי לא לשלוח בדרך כה ארוכה פריטים שכבר אינם שימושיים.
- אם שולחים את כל התכולה בהובלה ימית, או חלק ממנה בהובלה אווירית שהיא יקרה יותר.
קבלת מידע על מכלול העלויות של שינוע המכולה לניו יורק
העלויות של מעבר מסוג זה אינן זולות וכל לקוח מעוניין לדעת כמה יעלה כל הפרויקט.
איש הקשר של גלובוס רילוקיישן מסביר ללקוחות את אומדן העלויות שכולל סעיפים רבים:
- עלות שינוע יבשתי מבית המשפחה לנמל הימי בדרך כלל חיפה או אשדוד.
- מיסים ואגרות לנמל בהתאם למרחק ההפלגה ולמשקל המשוער של המכולה.
- עלות משלוח של מכולה מחולקת, הכוללת מוצרים של כמה משפחות כך שכל משפחה משלמת עבור החלק היחסי של הקונסולידציה.
- עלות שחרור המכולה מהנמל הימי בניו יורק.
- הובלה יבשתית מהנמל בארה”ב הקרוב ביותר למקום המגורים שנבחר בניו יורק.
- עלויות האריזה בהתאם לכמות הציוד.
- עלויות העמסת הארגזים והציוד לתוך המכולה והסידור הפנימי כך שכל הציוד יהיה מאובטח ומוגן כהלכה.
- עלות האחסון במחסן בישראל, אם הוחלט לאחסן בארץ חלק מהציוד עד תום תקופת השליחות.
- פריקת המכולה בניו יורק.
- עלות פוליסת הביטוח שתכסה את מלוא ערכם של הפריטים.
- עלויות נוספות ודברים לא צפויים.
כאשר הלקוח מקבל סדרי גודל של עלויות עבור רילוקיישן לארצות הברית, הוא יודע פחות או יותר למה לצפות ונערך לתשלום כספי בהתאם לאומדן של התחשיב שבוצע. אי אפשר לקבוע עלויות מדויקות עד שלא יודעים את משקלה של המכולה ובהתאם לכך ייקבעו העלויות המדויקות.
לוח הזמנים להתארגנות לקראת פינוי הדירה הנוכחית
לאחר תיאום מועד האריזה, מגיעים הצוותים המקצועיים של גלובוס רילוקיישן ומתחילים במלאכת האריזה. בהתאם לסוגי הפריטים הם מחליטים על סדר העבודה, מה שנארז ראשון מועמס ראשון על המכולה וכך העבודה זורמת.
כל הכלים השבירים נארזים באריזה כפולה, המוצרים הגדולים כמו טלוויזיה נעטפים ביריעות גדולות של פצפצים, כדי שלא ייפגמו או יישברו.
לקראת רילוקיישן לניו יורק, המשפחה לוקחת בדרך כלל את רוב הריהוט, ציוד האלקטרוניקה, ארגזים רבים עם כל תכולת הבית, ספרים, צעצועים, בגדי חורף וקיץ של כל בני המשפחה, כלי בית, חפצי נוי והמון דברים נוספים, שאי אפשר להיפרד מהם.
הובלה אווירית
במקרים רבים מבקשים לקוחות לשנע באמצעות מכולה את מרב הציוד ולקראת המעבר לשלוח חלק מהציוד שהשתמשו בו עד לאחרונה כמו בגדים או ציוד אישי אחר. העלות של ההובלה האווירית היא יקרה יותר ולכן כדאי לשלוח בה רק דברים חשובים שאינם כבדים ואילו את הדברים הכבדים לנתב להובלה הימית שיוצאת מוקדם יותר לאור זמן ההפלגה הארוך.
פוליסת ביטוח לכיסוי ערך התכולה
הפעלת פוליסת ביטוח היא נושא מהותי וחשוב ביותר. מפעילים פוליסת ביטוח מקיפה עבור ההובלה הימית והאווירית, כל אחת בנפרד. מומחי הביטוח שלנו הכינו עם חברת הביטוח המבטחת, פוליסת ביטוח ייעודית בעלת סעיפים משמעותיים וחיוניים כדי להעניק כיסוי מלא, על פי ערך הסחורה שמעבירים במכולה או מטיסים. וזאת לכל מקרה של גרימת נזק קל או כבד עקב מקרי ביטוח שונים.
צוותי שילוח בינלאומי בניו יורק
לאור הפעילות הענפה של החברה בנושא רילוקיישן, נחתמו הסכמי שיתוף פעולה עסקיים עם חברות אמריקאיות מובילות אשר עוסקות שנים בנושא שילוח בינלאומי. דפוסי העבודה שנקבעו איתם תואמים את הצורך הייחודי של הישראלים והקושי הרב שלהם להתארגן במדינה הזרה.
נציגי החברה האמריקאית מוודאים שהמכולה הגיעה בהפלגה הספציפית ומבצעים את כל ההליכים הלוגיסטיים כדי לשחרר אותה תוך פרק זמן קצר ולהעביר אותה באמצעות משאית לבית המגורים החדש של הישראלים, שמתחילים לחיות בביתם החדש לתקופת רילוקיישן לניו יורק.
אם ניו יורק קוראת גם לכם, תנו לנו להוריד מכם את הדאגות, אנחנו נעניק לכם את ההכוונה הנדרשת כך שתהליך רילוקיישן לניו יורק יתבצע ביעילות, במהירות ובמלוא האחריות. רשמו כאן את מספר הטלפון שלכם ונשמח לשוחח אתכם בהקדם.
שאלות ותשובות
מה קורה אם כשפותחים את המכולה המגיעה לניו יורק, רואים שנשברו כמה חפצים מהותיים כמו טלוויזיה?
שבר של מכשיר אלקטרוני לא קורה בדרך כלל אך יש מקרים חריגים שהספינה עוברת טלטלה בלב ים ונגרמים נזקים. במקרים כאלו חשוב לא לגעת במכולה אלא להמתין לנציג של חברת השילוח הבינלאומי. הוא יגיע עם נציג של חברת הביטוח ויצלם את הנזקים. בשלב הבא הנציגים של גלובוס רילוקיישן בישראל יפעילו מקרה ביטוח מול חברת הביטוח המבטחת, כדי שהלקוחות יקבלו פיצוי כספי הולם.
האם יש משפחות שמעדיפות לרכוש בניו יורק מוצרי חשמל חדשים וריהוט ולכן את כל הציוד שיש להן כעת, הן מוכרות או תורמות ושולחות לטובת רילוקיישן לניו יורק רק ציוד אישי כמו בגדים, צעצועים, מזכרות, ספרים ועוד?
עלויות השינוע של המכולה הוא די יקר ואם הציוד אינו בעל ערך כספי גבוה או ערך סנטימנטלי, רבים מעדיפים למכור את הדברים הגדולים, או לתרום אותם וכך כמות הציוד שמועברת במכולה היא קטנה וקלה יותר ולכן גם העלויות הן הרבה יותר סבירות.
יש נושאים שאנחנו צריכים לטפל בהם בניו יורק, לפני הגעת המכולה, כדי להיות מוכנים?
אין היערכות מיוחדת, אם תגורו בבית פרטי, המכולה תונח בגינה וכך תוכלו לאט לאט להוציא משם את כל הארגזים. גם עובדי חברת השילוח מסייעים בכך, במיוחד בכל מה שקשור לציוד כבד. אם אתם בוחרים לגור בבית דירות, מניחים בדרך כלל את המכולה בחניון ולאט לאט מפנים את התכולה.
איך אני יוצרת קשר עם מומחה שלכם למפגש ראשוני ולקבלת מידע?
השאירי כאן את מספר הטלפון שלך ונציג שלנו יגיע עם מלוא המידע וההסברים הדרושים כדי שמעבר רילוקיישן לניו יורק יתבצע בדרך החלקה ביותר שאפשר.
אולי יעניין אתכם גם: ליווי ביטוחי | רילוקיישן לישראל מבריטניה | טיפים לרילוקיישן