שילוח ימי באמצעות מומחים בתחום זה
הלקוחות שלנו מודעים למיומנות הרבה של הצוותים שלנו ולכן הם מבצעים באמצעותנו משלוחים שונים לכל מקום ברחבי העולם.
שילוח ימי
האופציה של שילוח ימי משתנה בהתאם לסוג התכולה אשר קיימת בתוך המכולה ואנו מתאימים את הטיפול על פי הנדרש. כאשר מדובר בשילוח בינלאומי של סחורות, אנו מעבירים לגורמים הרלוונטיים בנמל, מידע מפורט אשר כולל את מהות הסחורות כמו לדוגמה: תרופות, ריהוט, מוצרי תעשייה, ביגוד וכו’. בנוסף לכך אנו מפרטים את השווי של הסחורות ואת אופן האריזה שלהם כמו לדוגמה חמישה משטחים אשר כל אחד מהם כולל עשרים ארגזים במשקל ובנפח ספציפי.
בהתאם למכלול המידע ועל פי הסיווג של הסחורה, נקבעות העלויות עבור שילוח בינלאומי הכוללות אגרות ותשלומים שונים, על פי קביעת המכס והנמל הימי. קו החשיבה שלנו הוא להסדיר את כל הנושאים המנהליים מראש כדי לא ליצור עיכובים ולכן כאשר המכולה מגיעה לנמל, כל המסמכים הממוחשבים הם בדיוק על פי הנהלים ולכן מעמיסים את המכולה על הספינה הרלוונטית כשהיא מגיעה לרציף.
היערכות עבור המכלת המכולה
חברות ישראליות רבות אשר עוסקות בייצוא של סחורות באמצעות שילוח ימי, מודעות להיערכות הנכונה של שינוע הסחורות ולכן הן עובדות בשיטות שמותאמות לכך. הן מחשבות מראש את כמות המוצרים אשר נכנסים בכל ארגז ובהתאם לכך מתאימות את גודל הארגזים. בדרך זו כמות הארגזים על גבי המשטח תואמת במדויק את הגובה של המכולה, כך מנצלים את כל השטח ואין שטח מבוזבז.
רילוקיישן לאחת ממדינות העולם
הבשורה על רילוקיישן משמחת מאד את העובד, אך מיד לאחר מכן הוא מבין שמדובר בנושא מורכב ויש לתכנן אותו כראוי. הדרך המתאימה ביותר היא להיעזר באופציה של חברת רילוקיישן כמו גלובוס, אשר עוסקת בכך שנים רבות. לאורך השנים פיתחנו שיטות ארגון ויישום מתקדמות ביותר וקהל הלקוחות נהנה מהעובדה שאנו ערוכים לכל תרחיש ויש לנו פתרונות מתאימים לכל הנושא הסבוך ששמו שילוח ימי.
אנו מרגישים את הלחץ ואת חוסר האונים של הלקוחות לקראת שילוח ימי במיוחד אם מדובר ברילוקיישן ולכן בכל סיטואציה כזו איש קשר שלנו מלווה את המשפחה לאורך כל התהליך ועד הגעת המכולה למדינה שבה הם יגורו בשנים הקרובות.
ביטוח ימי לכל משלוח
בכל משלוח שיוצא מישראל לחו”ל או לחלופין מחו”ל לישראל, יש לרכוש פוליסה של ביטוח ימי. מדובר בצורך אקוטי כדי שהלקוח יהיה מוגן במקרים שונים שעלולים לקרות במהלך ההפלגה. כמו לדוגמה שבר של פריטים, סחורה שנרטבה עקב בעיה במכולה ולכן יש לפצות את הלקוח על הנזק שנגרם כיוון שהמים או תקלה במהלך ההפלגה הרסו את המוצר וכו’.
פוליסת שילוח ימי שלנו כוללת מעטפת מלאה ומפורטת לכל מצב בעייתי שעלול לקרות במהלך ההובלה היבשתית וההובלה הימית עד ההגעה לנקודת היעד.
השותפים העסקיים שלנו מעבר לים
כדי לנהל תהליכים שכוללים תחנות קצה רבות מעבר לים, אנו זקוקים לשיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים. לכן כמעט בכל עיר שיש בה נמל ימי בעולם ושאנו שולחים אליה שילוח ימי, יש לנו שם שותפים עסקיים.
כדי לבחור את השותפים המתאימים והאמינים ביותר אנו בוחנים כמה אופציות, נפגשים, מקבלים המלצות וחוות דעת ולאחר ראייה מערכתית של כל המעטפת, מחליטים מיהם השותפים הראויים ביותר אשר עובדים בשיטות העבודה המקצועיות שלנו, כדי ליצור סינרגיה בעבודה השוטפת.
קליטת המכולה בחו”ל
כאשר אנו שולחים באמצעות שילוח ימי מכולה לנמל ספציפי, אנו מיידעים מראש את השותפים שלנו בנקודה זו על פני המפה, בדבר המכולה שיצאה מישראל והיא בדרך אליהם. הם מקבלים את מלוא הנתונים לגבי גודלה של המכולה, התכולה שלה, היעד שאליה היא אמורה להגיע, כמו לדוגמה מפעל או מחסן ספציפי בכתובת מסוימת ואת פרטי איש הקשר. בנוסף לכך הם מקבלים גם את כל המידע הממוחשב על מלוא העלויות ששולמו, כדי שהם יוכלו לשחרר את המכולה לאחר עגינת הספינה.
לאחר הגעת הספינה הצוותים של השותפים הללו, מתאמים את שחרור המכולה ואת העברתה ללקוחות, או לחלופין אם מדובר בתכולה של בית, הם מתאמים זמנים ומעבירים את המכולה לבית הזמני של המשפחה הישראלית. הצוותים המקצועיים שלהם פורקים את המכולה ומפזרים את הציוד ברחבי הבית ואת כל אחד מהארגזים בחדר שאליו הוא משויך, על פי הסימון במדבקות שהודבקו בישראל.
שילוח ימי ממדינות העולם ארצה
כאשר חברות ישראליות מזמינות סחורות באחת המדינות בעולם הגדול, הן מיידעות אותנו שהמשלוח מוכן כדי שיתבצע איסוף. גם באופציה זו אנו מערבים את השותפים העסקיים שלנו לנושא שילוח ימי. הם מקבלים מאתנו את מלוא המידע לגבי הסחורה הממתינה להם, מיקום של המפעל, פרטי איש קשר, כמות, משקל, נפח, ערך תכולה, מהות הסחורה וכל מידע רלוונטי נוסף.
בהתאם לכך, הם אוספים את הארגזים וממלאים את המכולה. אם מדובר במכולה שהיא אינה מלאה, הם מצרפים אליה פריטים של לקוחות ישראלים אחרים וכך העלויות הכספיות מתחלקות בין שתי החברות. הצוותים מעבירים את המכולה לנמל הימי ובהתאם לאופרציה שתיאמנו מראש, המכולה מועברת לספינה הרלוונטית, אשר אמורה להפליג לישראל.
שאלות ותשובות
האם קרו מקרים שבהם מכולות הלכו לאיבוד ולא הגיעו ליעדם?
ברוב המקרים הדבר אינו קורה כיוון שלכל מכולה יש מספור ותיעוד מאד מסודר. עם זאת יש טעויות אנוש פה ושם ועלולים להיווצר מצבים חריגים מסוג זה. זו הסיבה שיש לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה אשר כוללת כיסוי מלא על פי הערך של הסחורה. זאת כדי להיות מוכנים לכל מצב, כולל אופציה שבה המכולה אינה מגיעה ליעד ולכן על חברת הביטוח לשלם ללקוח את מלוא הערך של הסחורה וההוצאות הנלוות בהתאם למקרה.
מדוע לא לשלוח את כל הסחורות בשילוח אווירי שהוא הרבה יותר מהיר?
יש מקרים רבים שבהם הלקוחות מעדיפים לייבא או לייצא באמצעות שילוח אווירי ואנו מבצעים גם מהלך זה. קיימים שיקולים רבים של הלקוח לגבי אופן השילוח והם קשורים בדחיפות ההגעה של הסחורה ובעלויות של השילוח. קיים פער כספי משמעותי ביותר בעלויות בין האופציה האווירית והימית. מצד שני אם יש טיסות סדירות וטיסות מטען לעיתים תכופות בין ישראל למדינת היעד, המשלוחים מגיעים במהירות מנקודה לנקודה על פני הגלובוס.
בנושא רילוקיישן, השותפים העסקיים מודעים לעובדה שיש צורך להעביר את המכולה לבית הזמני שלנו בחו"ל תוך פרק זמן קצר יחסית, כדי שנארגן את הציוד בבית?
התשובה היא חיובית, מדובר בנהלי עבודה שלנו וכל מכולה שמגיעה אליהם ובמיוחד אלו שמכילות תכולה של בית, מקבלות עדיפות והשחרור הוא מהיר ביותר.
האם אתם ערוכים לשלוח של פריטי אמנות אשר מועברים בין המוזיאונים השונים?
אריזה ייחודית אשר מותאמת לחפצי אמנות היא אחת מההתמחויות של צוותי האריזה שלנו ואנו מבצעים פרויקטים מסוג כבר שנים רבות. כל פריט אמנות נמדד ומיוצרת עבורו אריזה ייעודית מעץ. בתוך האריזה הפריט נעטף ונקשר כראוי כדי שלא יזוז ולא ייגרם לו כל נזק.
תוכל לקבל מאיש הקשר שלנו פרטי התקשרות עם כמה מהמנהלים של המוזיאונים הגדולים בישראל, שביצענו עבורם מיזמים מוצלחים מסוג זה.
אולי יעניין אתכם גם: רילוקיישן לשוויץ | הובלת דירה לחו”ל | הטבות לעולה חדש