אופן מילוי טפסי ביטוח ודגשים

 

1. יש לבטח את המטען בערך ראלי ולפי ערכו במדינת היעד.

2. יש לבטח את כל המטען – ללא יוצא מן הכלל עפ"י ערכו במדינת היעד.
חשוב לבדוק שאכן יש הצלבה בין מה שנשלח (רשימת אריזה) לבין טפסי הביטוח.

3. במידה וקיימים מוצרים שאינם מופיעים ברשימת הביטוח, יש למלא בכתב יד קריא את המוצר והערך לביטוח.

4. במידה וקיים יותר ממוצר אחד באותה קטגוריה יש להפרידו, מאחר ויכול להיות מצב שאחד מהשניים (או יותר) יהיה שווה ערך גבוה יותר מכל האחרים.

5. במידה ואבד או ניזוק קרטון מכל סוג שהוא חברת הביטוח לוקחת את הסה"כ כפי שהלקוח ביטח, מחלקת בסה"כ ארגזים שנארזו מאותו מוצר ומאשרת את הסכום היחסי לאותו קרטון, גם אם באותו קרטון היה החלק או הדבר היקר מכלל הארגזים האחרים לכן יש להפריד מהכלל מוצרים יקרי ערך (לדוגמא פרווה יוקרתית).

6. חברת הביטוח לא מכסה – שריטות ע"ג מוצרים, קילופי צבע, כיפופים מאחר ומדובר בריהוט משומש (לא תקף למוצרים חדשים בעטיפה מקורית או כנגד חשבונית רכישה ).

7. חברת הביטוח לא מכסה – קלקולים מכאניים במוצרים חשמליים אלא אם הוכח כי קרה אירוע במהלך ההובלה שגרם לאותו קלקול.

8. חברת הביטוח לא מכסה – תכשיטים, זהב וכסף,שטרות, בולים, מטבעות ואוספים יקרי ערך, ניירות ערך מסחריים, שיקים, המחאות כסף, המחאות נוסעים, כרטיסי נסיעה, מסמכים בעלי ערך, משקפי-ראייה ופריטים אשר שואבים את ערכן מ- הטבע האמנותי לאיסוף שלהם.

9. חברת הביטוח לא מכסה – מצלמות מכל סוג שהוא.

10. חברת הביטוח לא מכסה אלכוהול ומשקאות אחרים, מזון מכל סוג שהוא ו / או הנזק שנגרם בעטיו.

11. במידה וקיים נזק – חובת ההודעה הראשונית על הלקוח במיידי – הזמן להגשת תביעה מרגע קבלת המטען לא יעלה על 3 שבועות.

12. PBO – ציוד שנארז ע"י הלקוח חברת הביטוח לא מכסה מקרים של אובדן חלקי מתוך האריזה ונזק כתוצאה מאריזה לקויה.

13. הכיסוי הביטוחי כפוף לתנאי הפוליסה לשינוע חפצים אישיים.

14. יש למסור את טפסי הביטוח עם הערכים המלאים עד יום האריזה לאיש הקשר בחברתנו. לתשומת ליבך אין אפשרות לבטח מטען ללא קבלת טפסים.

 

Insurance Policy - Conditions and Warranties