חברת שילוח מארה”ב לישראל המבצעת משלוחים תכופים ארצה


ישראלים אשר נמצאים ברילוקיישן בעמק הסיליקון בקליפורניה, בניו יורק או בכל מקום אחר במדינות צפון אמריקה ומעוניינים לחזור ארצה, מבצעים סקר שוק ובדיקות מקיפות כדי לתכנן כהלכה את מהלך החזרה לישראל.

חברת שילוח מארה”ב לישראל

חברת שילוח מארה”ב לישראל

הדרך המומלצת לתיאום התהליך הוא לשאול קולגות שחזרו לא מכבר לישראל, או לבדוק חוות דעת חיוביות או שליליות באתרי האינטרנט השונים, על חברת שילוח מארה”ב לישראל.

קיימת סבירות גבוהה שתקבלו המלצות רבות עלינו לאור המשלוחים הרבים שאנו מבצעים מרחבי ארה”ב לישראל באמצעות שיתופי פעולה יעילים ויוצאי דופן עם חברת שילוח מארה”ב לישראל. מדובר בחברות מצוינות שעובדיהן מתמחים בכל הקשור לשילוח בין לאומי ומקצתם מתמקצעים בנתיב לישראל לאור הכמות הגדולה של הישראלים, נעה במסלול זה מדי שנה.

תכנון מדויק הוא שם המשחק

אנו נתקלים בבני משפחה רבים שלחוצים מאד מהעובדה שכל ציודם ינוע בתוך מכולה בים לאורך חודש וחצי עד חודשיים, אנו בהחלט מבינים אותם, אך לאור המיומנות הרבה שלנו והכמויות הגדולות של המכולות שהובלנו בכל השנים בהם אנו מתמחים בתחום זה, אפשר להיות רגועים.

אנו בשילוב חברת שילוח מארה”ב לישראל מעניקים מצד אחד את מלוא הסיוע בכל מה שקשור לאריזה בטיב מעולה, מכולות איכותיות ותיאום עם נמלי הים. מעבר לכך אנו מעניקים הגנה רוחבית של פוליסת ביטוח אשר סעיפיה הותאמו במיוחד למקרים של רילוקיישן מארה”ב לישראל וזאת באמצעות חברת שילוח מארה”ב.

שלבי ההיערכות למסע הגדול ארצה

נקודת המוצא הראשונה היא מידע על אופיו וגודלו של הציוד אשר מסיעים לישראל באמצעות המכולה. שמאי של חברת שילוח מארה”ב לישראל מגיע לבית המשפחה ובוחן את הציוד. על פי הטבלאות המוכנות שלו הוא מסווג את כל הפריטים ומעדכן את הלקוחות מהו הנפח של מלוא התכולה ואיזו מכולה מתאימה לכך. מעבר לכך, הוא מעריך את המשקל של המוצרים. על פי נתוני הנפח והמשקל בתוספת מיסי הנמל והעלויות הנוספות, הוא מציג בפניהם אומדן של סך העלויות שיהיה עליהם לשלם בגין המשלוח.

אחת הדרכים כדי להפחית בעלויות היא להחליט שציוד ישן או שאינו נחוץ יושאר באמריקה, כמו לדוגמה ריהוט לחדר המגורים ייתרם או יימכר ובישראל המשפחה תרכוש ריהוט חדש. בתחשיב פיננסי זה הרבה יותר כדאי ולכן משפחות רבות מובילות מהלך מסוג זה וכך הן מפחיתות את עלויות השילוח דרך חברת שילוח מארה”ב לישראל באופן משמעותי כיוון שהן מסתפקות במכולה קטנה יותר ובשל ההיקף המצומצם של התכולה גם המשקל הוא נמוך יותר.

שילוב של שילוח בדרך הים, האוויר ובטיסה של בני המשפחה

חברת שילוח מארצות הברית מציעה ללקוחות לשקול את האפשרות לפצל את הציוד המשפחתי, לשלוח את הרוב בדרך הים, מקצת מהציוד הדחוף אשר לו תזדקק המשפחה בארץ מיד עם הנחיתה לשלוח במטען אווירי שהוא יקר יותר, אך מגיע מהר יחסית.

בנוסף לכך את כל הציוד האישי כמו לפ טופים ואייפדים, פריטים אישיים כמו תכשיטים וחפצים בעלי ערך סנטימנטלי לארוז במזוודות כך שיהיו בטיסה לישראל.

במקרים רבים משפחה מגיעה עם כמות גדולה של מזוודות כך שהמשקל הוא מעל המותר ולכן משלמת overweight ואף על פי שמדובר בעלויות יקרות הן עדיין כדאיות וזאת כדי שהציוד החשוב וההכרחי יהיה איתם בטיסה ויגיע יחד איתם ארצה.

אריזת הציוד בדרך לישראל

נציגי חברת שילוח מארה”ב לישראל אשר משרדיהם ממוקמים ברחבי היבשת, מגיעים כדי לארוז באופן מוצלח את כל התכולה הביתית. בהתאם להנחיות של הסוקר שהיה כבר בבית המשפחה הם אורזים את המוצרים, חדר אחר חדר. קיימות שיטות אריזות לכל סוג של ציוד על פי ההנחיות של החברה ובהתאם לכך מתבצעת האריזה.

אריזת ציוד תוך מתן הגנה כפולה:

  • שימוש נרחב בארגזי עץ ייעודיים אשר יש בהם רבדים נוספים של ספוג, דיפון מלא, ריפוד נוסף, בולמי זעזועים ואמצעי מיגון נוספים. בארגזים הללו מניחים את כל החפצים השבירים, כלי הבית כמו צלחות, כוסות, מגשים וכל הפריטים העשויים מזכוכית או מחומרים עדינים אחרים. כל כלי נארז בנפרד ובאריזה כפולה הכוללת פצפצים. בסיום האריזה נועלים את ארגזי העץ באמצעות מנעולים כדי למנוע גניבה.
  • מוצרים אחרים נארזים על ידי ליפוף של נייר גלסין ונייר משי סביבם.
  • ספרים, צעצועים, ביגוד ונעליים נארזים בארגזי קרטון בעלי שכבת חיזוק נוספת וכך הקרטון לא ייקרע במהלך ההפלגה.

אפשרות של קונסולידציה במכולה

למשפחות רבות יש ציוד רב ומכולה אחת אינה מספיקה לכך. אם על פי החישוב הם זקוקים למכולה וחצי, קיימת אפשרות ליצור מכולה אחת עבור שתיים או שלוש משפחות אשר יוצאות ארצה פחות או יותר באותה התקופה, זאת תוך יצירת חלוקה בתוך המכולה. בדרך זו מנצלים נציגי חברת שילוח מארצות הברית לישראל את כל שטח המכולה ומקטינים את ההוצאה הכספית כדי לא להשתמש במכולה שלמה נוספת, דבר שיעלה באופן מהותי את העלויות הכלליות.

העברת המכולה לנמל הימי בארה”ב

עם הגעת המכולה של חברת שילוח מארה”ב לישראל לביתה של המשפחה, העובדים מעמיסים את כל הציוד באופן מתוכנן ומחושב. להשלמת הפעולה סוגרים היטב את מלוא התכולה באמצעות חבלים עבים שאינם מאפשרים כל תזוזה.

מתבצעת העמסה של המכולה על המשאית של חברת שילוח מארה”ב כדי להעבירה לנמל הימי שעימו תואמה ההובלה. שיטת העבודה הקפדנית של נציגי חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס מוודאים לאורך כל המסלול כי העבודה מתבצעת כיאות. בשלב זה, הנהג מגיע לנמל הימי עם מלוא המסמכים הנדרשים על פי החוקים והתקנות של המכס, כדי לא לעכב את התהליך הלוגיסטי.

אם המחשבות על אופן שילוח המכולה מארה”ב לישראל גורמים לכם לא לישון בלילות, אנו כאן לשירותכם כדי למצוא עבורכם פתרונות יצירתיים לכל צורך, עד ההגעה לחוף המבטחים בישראל.

שאלות ותשובות

אנחנו מתלבטים אם לשלוח חלק מהחפצים כמו צעצועים וביגוד בהובלה אווירית, מה דעתכם המקצועית?

לקוחות רבים שולחים חלק מהמטען ארצה בהובלה אווירית. יש להביא בחשבון שמדובר בשילוח שהוא יקר אך היתרון שלו שהוא יגיע תוך פרק זמן קצר יחסית לישראל. מומלץ לשלוח בדרך זו פריטים אשר חיוניים למשפחה מיד בהגעה ארצה ואין אפשרות להמתין להם שישה עד שמונה שבועות עד שהאונייה תעגון בישראל.

יש לנו ציוד שנמצא בבית המשפחה בדרום קרוליינה וגם ציוד אצל קרובי משפחה בעיר אחרת במדינה זו. יש אפשרות להעמיס את המכולה בציוד אשר קיים בשתי נקודות איסוף?

אפשר לבצע איסוף משתי נקודות, אך הנציג שלנו יוודא מראש עם נציג חברת שילוח מארה"ב לישראל שאפשר יהיה להכניס את התכולה כולה למכולה או לחלופין תוזמן מכולה גדולה יותר אשר עלותה גבוהה יותר.

האם אתם מבצעים שילוח מארה"ב למדינות אחרות? אנחנו מסיימים רילוקיישן בוושינגטון ואמורים לעבור לשנתיים מגורים בפרו - דרום אמריקה.

כן, אנו עוסקים בהעברת מכולות מכל נקודה ברחבי הגלובוס לכל נקודה נדרשת ולא רק לישראל.

אחת לכמה זמן פחות או יותר יוצאת ספינה מהנמל הימי של לוס אנג'לס לישראל ומה זמן ההגעה לישראל?

נמל לוס אנג'לס הוא אחד מנמלי הים הגדולים בארה"ב ולכן הספינות יוצאות יחסית לעיתים תכופות לישראל. הממוצע הוא אחת לכמה ימים ומשך ההפלגה הוא בין שישה לשמונה שבועות בהתאם לנתיב הנסיעה הספציפי.

יצירת קשר