רילוקיישן לאל סלבדור
חברות ישראליות רבות הן בעלות נציגויות בכל העולם ולכן הן זקוקות לעובדים שיעברו לתקופה בת כמה שנים למדינות השונות כדי להפעיל את הסניף הישראלי ולבצע בו תפקידים שונים.
רילוקיישן לאל סלבדור לצורכי עבודה
הצעת עבודה הכוללת רילוקיישן לאל סלבדור היא אופציה ליהנות מכל העולמות. זוהי הזדמנות לגור מחוץ לישראל לאורך כמה שנים, ליהנות ממשכורת גבוהה ומתנאים ייחודיים. כמו כן זו אפשרות עבור כל בני המשפחה להכיר עולם ולבקר במקומות יוצאי הדופן במדינה זו וגם במדינות השכנות כמו ארצות הברית בצפון ומדינות דרום אמריקה בדרום.
התארגנות למעבר דירה
בני המשפחה מתייעצים עם איש הקשר של החברה המתמחה במתן שירותי רילוקיישן כדי להתוות את הדרך ולבצע היערכות נכונה למעבר זה. כיוון שמדובר בכמה שנים, משפחות שהן בעלות נכס, תצטרכנה לרוקן את כל תכולת הבית. יש פריטים שבני המשפחה יתרמו למשפחות נזקקות, מוצרים שימכרו ודברים נוספים שיאוחסנו במרלוג.
יש בעלי דירות שישכירו את הדירה שלהם לקראת רילוקיישן לאל סלבדור וכך הם ייהנו מהכנסה פאסיבית ואילו אחרים יחושו שזו ההזדמנות שלהם להתקדם בחיים ולכן ימכרו את הדירה הנוכחית שלהם וירכשו דירה אחרת הנמצאת בהליכי בנייה. התכנון הוא לגור בדירה החדשה עם שובם מתקופת המגורים מעבר לים.
אם המשפחה גרה בשכירות עליה לפנות את כל התכולה בהתאם לסיכום עם בעל הנכס. גם במקרה זה הם מוסרים את הציוד לחברים, בני משפחה או מאחסנים חלק מהתכולה במחסנים לטווח ארוך.
שילוח ימי או שילוח אווירי
חברת רילוקיישן מציעה ללקוחות שתי אפשרויות של שינוע לחו”ל, האחת היא באמצעות מכולה שבה מאחסנים את כל תכולת הבית והשנייה היא באמצעות הטסה אווירית של מזוודות ובהן הציוד החיוני בלבד. הלקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת לכל אחת מהאופציות ואיש הקשר מבהיר לו את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהשיטות האלו.
הובלה ימית ליעד
המומחים של חברות שילוח ימי בינלאומי מתאמים עם בני המשפחה את המועד שהוא הנכון ביותר לשינוע על פי מועד תחילת רילוקיישן לאל סלבדור. המגמה היא שכאשר המשפחה תגיע ליעד המכולה כבר תהיה שם וכך הם יוכלו להתארגן במהירות.
כיוון שזמן ההפלגה ליעד זה הוא סביב חודש וחצי עד ההגעה לנמל הימי אקחוטלה, יש להיערך לכך מראש. זו הסיבה שהאורזים המומחים ממכילים את המכולה ומתכננים כיצד לסדר את החפצים בתוכה כדי שהכל יגיע בשלום וללא פגמים. בדרך זו מעבירים את כל הציוד הביתי כמו מוצרי חשמל, פריטי ריהוט ארגזים המכילים ספרים, צעצועים, בגדים, כלי אוכל, מצעים ועוד.
בתום ההמכלה העובדים קושרים היטב את כל הפריטים, נועלים את המכולה ונהג המשאית מעביר אותה לנמל כדי שכל הפעולות יבוצעו במועד.
הובלה אווירית ליעד
האפשרות הנוספת היא לארוז במזוודות ובארגזים מאסיביים רק את הפריטים הנחוצים לכל אחד מבני המשפחה בזמן רילוקיישן לאל סלבדור. זו הזדמנות מעולה למיין את כל הדברים ולקבל החלטה מה לקחת לחו”ל ומה לא. כל שאר המוצרים יימסרו, יימכרו או לחלופין יאוחסנו במרלוג לכמה שנים.
המטרה בשיטה זו היא לייעל את התהליכים ולכן רוכשים כרטיסי טיסה לאל סלבדור. ברוב המקרים אין טיסות ישירות ולכן בני המשפחה יבצעו טיסת קונקשין וכך גם כל הציוד שלהם בטיסות אלו אשר נוחתות בשדה התעופה דפוטרו לואיס אדוארדו מחאייס.
כיוון שמדובר בהרבה מאד מזוודות, ייהנו הטסים מפריבילגיות מיוחדות:
• רכב הסעות שיסיע את בני המשפחה ואת הציוד לשדה התעופה בן גוריון.
• בידוק ביטחוני נפרד כדי שכל המזוודות יישארו יחד.
• העברה של המזוודות ממטוס למטוס על פי לוח הטיסות שנקבע.
• הגעה לבית החדש באמצעות רכב הסעות שיסיע את הציוד הרב עם בני המשפחה יחד.
מעבר ליעד חדש בתום שנות הרילוקיישן
רוב הישראלים שבים ארצה לאחר שנות הרילוקיישן אך יש גם מקרים שבהם מקום העבודה מציע לעובד לבצע רילוקיישן לקנדה או ליעד אחר במקום לחזור לישראל. בהתאם לכך חברת השילוח מתאמת הובלה ימית או אווירית ממדינה למדינה החדשה, ללא עצירה בישראל כלל.
העברת ציוד ממדינה זרה לישראל
ישראלים שמסיימים את שנות רילוקיישן לארצות הברית ומעוניינים לחזור לישראל בוחנים את אפשרויות השינוע ובהתאם לכמות הציוד שהם צברו והם מעוניינים לשלוח לביתם בארץ, הם מעדיפים שילוח ימי או אווירי.
יש להביא בחשבון שזמן ההפלגה מארצות הברית ארצה הוא כחודש וחצי וככל שהמדינה היא צפונית יותר כך משך ההפלגה יהיה ארוך יותר. לעומת זאת אם מדובר בטיסות, יש הרבה מאד טיסות ישירות מערים שונות ברחבי ארה”ב ולכן זמן ההגעה בדרך זו יהיה מהיר יחסית.
אחסון במרלוג
יש ציוד אישי שבני המשפחה אינם מעוניינים לטלטל למקום המגורים הזמני שלהם ולכן הם בוחרים לאחסן אותו במרלוג. יש כאן אפשרויות לשכור מחסן בכל גודל רצוי וליהנות מהעובדה שמדובר במחסן מודרני ונוח ביותר לפריקה ולהעמסה. בנוסף לכך באמצעות האפליקציה יכול כל לקוח לראות את הציוד שלו בזמן הנוח לו ומכל מקום בעולם.
שותפים עסקיים בכל העולם
כדי לסגור את כל המעגל של שילוח בינלאומי מהנקודות השונות ברחבי העולם, אנו נעזרים בשותפים העסקיים שלנו. הם מקבלים מאתנו את כל המידע לגבי הגעה של משלוחים ובהתאם לכך הם מבצעים את שחרור המכולה או תיאום ההסעה לישראלים שמגיעים ליעד בטיסה עם כל המזוודות שלהם.
ההיערכות לקראת תקופת רילוקיישן היא חוויה מעצימה לכל משפחה. תנו לנו לסייע לכם בתכנון ובהכנות כדי שהמהלך הזה ישאיר לכם זיכרונות נעימים.
שאלות ותשובות
מהן העלויות של רילוקיישן לאל סלבדור בכל אחת מהשיטות הללו?
יש פרמטרים רבים שיש לבדוק כדי להגיע לעלויות הסופיות.
כמו לדוגמה מועד הטיסה על פי העומסים בטיסות, טיסות המשך, סוג המכולה, זמן ההפלגה ועוד.
השאר כאן את פרטייך ואיש הקשר שלנו ישוחח אתך כדי לקבל את מלוא הנתונים ובהתאם לכך הוא יכין לך הצעה מסודרת עם מלוא ההסברים.
מה כולל הביטוח הימי בעת העברת המטען עבור רילוקיישן לאל סלבדור?
הביטוח הימי מעניק כיסוי מלא לכל תרחיש שעלול לקרות בעת ההפלגה, כמו טביעה של המכולה, שריפה, מכולה שלא מוצאים אותה, נזקים לתכולה ועוד.
מדובר בפוליסה חדשה יחסית אשר מעניקה מענה הולם לכל לקוח כדי שיקבל פיצוי כספי נאות וזאת לעומת הפוליסות הישנות שלא העניקו זאת ולכן לקוחות קיבלו לא אחת כיסוי חלקי.
אילו אופציות של אחסון לשלוש שנים קיימות עבור לקוחות שיוצאים מישראל למטרת רילוקיישן לאל סלבדור?
בכל אחד מהמרלוגים הגדולים שלנו יש מחסנים בגדלים שונים לבחירתו של הלקוח.
אחד המומחים שלנו מבצע אומדן של נפח הציוד ובהתאם לכך הוא מציע ללקוח לשכור מחסן בגודל ספציפי כיוון שהוא תואם את הצורך שלו.
יש אפשרות לשכור את המחסן לכל פרק זמן נחוץ וגם להאריך זאת בעת הצורך.
האם יש היערכות מיוחדת לקראת טיסה הכוללת מזוודות רבות לקראת רילוקיישן לאל סלבדור?
קיים צורך של תיאומים עם גורמים רבים כמו:
חברת הסעה בישראל כדי שהנהג יגיע במועד מוקדם לבית המשפחה לאור ההליך המורכב והארוך בטרמינל.
תיאום עם גורמי הביטחון עבור בידוק נפרד.
תיאום עם חברת התעופה או עם כמה חברות תעופה לגבי המטען החריג בטיסה ישירה ובטיסות ההמשך.
חברת הסעה בחו"ל אשר תשלח נהג שיגיע לטרמינל בסמוך לנחיתה ויאסוף את כל בני המשפחה ואת כל הציוד.