יועץ רילוקיישן עם המשפחה
היערכות לתקופה של רילוקיישן
רוב העובדים שמקבלים הזדמנות כזו מתייעצים עם חבריהם שכבר ביצעו מהלכים דומים והם מבינים שהדרך המוצלחת ביותר לכך, היא באמצעות קבלת ייעוץ רילוקיישן מחברה מקצועית.
חברת רילוקיישן כמונו בעלת שנים רבות של ניסיון, היא בעלת שיטות עבודה מתוחכמות ויעילות ביותר ולכן כל משפחה שיוצאת לדרך חדשה נהנית משיטות העבודה החדשניות אשר מקלות עליה מאד בתקופת ההתארגנות.
ייעוץ רילוקיישן
ייעוץ רילוקיישן שלנו כולל מעטפת מלאה של כל צרכי המשפחה לצורך המעבר. החל בתיאום השילוח הימי, אריזת החפצים האישיים, הכוונה בנושאים אדמיניסטרטיביים בארץ ובחו”ל. סיוע בכל בעיה שצצה הן קטנה והן גדולה ומציאת דרכים יצירתיות כדי לפתור אותן.
שיטת העבודה היא באמצעות איש קשר שלנו שהוא מומחה בתחום רילוקיישן עם משפחה ולכן הוא מלווה את בני המשפחה צעד אחר צעד עד ההגעה ליעד המגורים החדש.
אריזה לקראת המעבר לחו”ל
ההמלצה שלנו לגבי תהליך אריזת המוצרים היא לשלוח לחו”ל רק פריטים שיהיה בהם צורך במהלך השהות שם. מוצרים שלא יהיה בהם שימוש עדיף לאחסן בישראל עד החזרה ארצה, למכור או למסור אותם לנזקקים. בדרך זו מפחיתים את המשקל של המכולה ולכן גם העלויות מצטמצמות.
עובדי חברת רילוקיישן שהם מומחים בנושא אריזה, מגיעים לבית הלקוח כדי לארוז באופן מוקפד את כל החפצים. שיטות העבודה הן מתוחכמות כדי להגן על כל פריט מכל כיוון אפשרי. אריזות כפולות, ניירות עטיפה מיוחדים אשר מפרידים בין כלי האוכל, ארגזי עץ מאסיביים, יריעות ניילון חזקות ואמצעי הגנה נוספים, כדי שכל המשלוח יגיע בשלמותו לקצה השני של העולם.
עלויות של המעבר הזמני לחו”ל
לאור הוצאות רילוקיישן שאינן זולות, במסגרת ייעוץ רילוקיישן אנו מיידעים מראש את הלקוחות לגבי מכלול ההוצאות כדי להקל עליהם בתחשיבים הכספיים המשפחתיים:
- עלות שילוח ימי אשר כולל את עלויות האריזה, ההובלה היבשתית וההפלגה ליעד.
- עלות שילוח אווירי של ארגזים בודדים שהמשפחה שולחת בדרך כלל לקראת ההמראה.
- אגרות ותשלומים שונים לנמל הימי ולמכס.
- ביטוח ימי ובמידת הצורך גם ביטוח אווירי.
- כל הוצאה נוספת בהתאם לתוכנית הנסיעה לחו”ל.
ביטוח ימי
עבור כל משלוח ששולחים מעבר לים יש להפעיל ביטוח ימי. ערכה של הפוליסה נקבע על פי השווי הכספי של התכולה במכולה. ייעוץ רילוקיישן כולל את הפעלת הפוליסה הייחודית שלנו אשר מעניקה ללקוחות כיסוי מלא בכל תרחיש, כולל מצב שבו חלילה יש נזק משמעותי לספינה עקב שריפה או שהמכולה אינה מגיעה ליעד עקב כל סיבה שהיא. הפריטים במכולה הם יקרים הן כספית והן סנטימנטלית ולכן קיימת חשיבות רבה לבטח במלוא הערך שלה. הפוליסה המקצועית שלנו מותאמת למסקנות שהסקנו לאחר מקרי ביטוח שונים שבהם הלקוח לא קיבל את הפיצוי הכספי המגיע לו עקב בעייתיות בניסוח הפוליסה.
אחסון חפצים במרלו”ג
רוב המשפחות מפנות את ביתן בישראל, מוכרות או משכירות אותו ולכן נותרים להם חפצים שהם מעוניינים לאחסן עד שישובו ארצה. ייעוץ רילוקיישן מפנה אותם לאחד המרלוג”ים שלנו אשר פזורים ברחבי ישראל כדי שיאחסנו שם את הציוד במחסן אשר תואם את הצורך שלהם. לאחר העברת הפריטים המחסן ננעל לטווח הארוך, עד שהמשפחה מבקשת להוציא את התכולה. במהלך השהות בחו”ל יכולים הלקוחות להשתמש באפליקציה ולראות מה קורה עם הציוד בכל זמן שנוח להם. המקום מאובטח כראוי לאורך כל שעות היממה ומותקנים בו אמצעים טכנולוגיים חדשניים אשר מאפשרים בקרה ושליטה.
סיוע במשימות שונות הקשורות לעיר המגורים החדשה
הצוות המקצועי של ייעוץ רילוקיישן מאתר משרד תיווך נדל”ן בעיר המגורים החדשה ומסייע למשפחה למצוא בית או דירה בגודל הדרוש להם. לאחר קבלת מידע על כמה לוקיישנים מתאימים, הלקוח סוגר את העסקה וכך הבית ממתין לו במועד העתידי שעליו סוכם.
כמו כן איש הקשר מסייע בנושא איתור ורישום לבתי הספר שהם המומלצים ביותר בסביבת מגורים זו, כדי שהמסגרות החינוכיות יהיו איכותיות.
תשלום מיסים בעת השהייה בחו”ל
אזרחי ישראל מחויבים לשלם מס על הכנסותיהם למשרד האוצר. אך עובדים שנמצאים ברילוקיישן אמורים לשלם מס גם למדינה שבה הם שוהים. כדי לא ליצור תשלום כפול של מס, נחתמו בשנים האחרונות אמנות בינלאומיות בין ישראל לבין מדינות רבות אשר מנתבות את אופן תשלום המס באופן הוגן. ייעוץ רילוקיישן שלנו כולל הפניה של מומחה בתחום המיסוי, אשר משוחח עם בני המשפחה ומתווה להם את הדרך כדי שידעו כיצד להתנהל באופן חוקי בסיטואציה הזו.
תיאום עם השותפים העסקיים שלנו מעבר לים
כדי לסגור את מעגל העשייה, אנו מפעילים בכל ערי הנמל המרכזיות בעולם שותפים עסקיים אשר עוסקים בתחום רילוקיישן, שילוח ועמילות מכס. בהתאם לנקודה על הגלובוס שאליה אמורה המשפחה לעבור, אנו מיידעים את הנציגים הללו על המכולה שאמורה להגיע אליהם.
מדובר בנתונים על תיעוד המכולה, שמה של הספינה שעליה היא נמצאת, מועד העגינה הצפוי, נתונים על תשלומים שבוצעו וכל מידע רלוונטי נוסף. איש הקשר שלנו עוקב כל הזמן אחר הפעולות של שחרור המכולה, העברתה לביתם החדש של הישראלים ופריקת מלוא התכולה.
שאלות ותשובות
האם אתם מטפלים גם בהליך ההפוך שבו משפחות ישראליות שבות ממדינות זרות לישראל?
אנחנו מבצעים באמצעות השותפים העסקיים שלנו בכל מדינה, גם בתהליך החזרה לישראל. לאחר שהמשפחה מיידעת אותנו מהו לוח הזמנים הנדרש, אנו מטפלים בכל הנושאים המנהליים ולאחר מכן מיידעים את הנציגים בחו"ל ומעבירים להם את כל המסמכים הרלוונטיים.
הם מתאמים עם המשפחה הישראלית את מועד האריזה ועובדיהם מבצעים זאת באופן מושלם, על פי שיטות העבודה המקצועיות שלנו. לאחר העברת המכולה לספינה, אנו עוקבים אחר מהלך ההפלגה שלה ונציגים שלנו משחררים את המכולה לאחר העגינה.
בתיאום אתכם, העובדים מגיעים לביתכם כדי לפרוק את המכולה.
מה קורה עם החפצים שלנו שנמצאות באחסון ארוך במרלו"ג?
לאחר שתחזרו ארצה ותהיו מוכנים לקלוט את המוצרים הללו, איש הקשר יתאם זאת והמשאית שלנו תעביר לביתכם את כל החפצים הללו. מרגע ההודעה שלך ועד שהציוד יגיע לביתכם מדובר בימים בודדים וזאת בהתאם לעומס העבודות במרלו"ג.
ייעוץ לחוזרים מרילוקיישן כולל גם את נושא הזכויות של תושב חוזר?
היועץ הפיננסי שלנו משוחח עם כל משפחה שנמצאת בתהליכי חזרה לישראל ומיידע אותם לגבי הזכויות המגיעות להם. מדובר בכמה וכמה אופציות וחשוב שהישראלים ידעו על כולם כמו לדוגמה האופציה לרכישת מוצרים ללא מכס, מכונית, מוצרי חשמל ועוד. לאחר קבלת מלוא המידע, המשפחות ידעו מה עליהן לעשות כדי לקבל את הזכויות ממשרדי הממשלה השונים המטפלים בכל נושא.
יש לנו עיכוב בקבלת וויזות עבודה, יש לכם דרך לסייע?
במדינות רבות אנו מסייעים ללקוחות לקבל וויזות עבודה ולצורך כך אנו בקשר עם פקידי ממשל במחלקות השונות. אנו מכירים את נהלי העבודה שלהם ולכן נוכל לעזור לכם כדי שהוויזות יהיו מוכנות עד מועד ההמראה שלכם למקום המגורים החדש.
עם הכוונה וליווי מקצועי שלנו, גם אתם תבצעו את הליך הרילוקיישן במהירות וביעילות.