חברת שילוח לחו”ל החושבת על כל פרט ופרט
אם אתם מרגישים ברי מזל כיוון שנבחרתם לייצג את חברת ההייטק בה אתם מועסקים לתקופה של שנתיים בארה”ב, תסירו דאגה מלבכם בנושא המטענים, כי בשביל זה אנחנו כאן כדי לסייע לכם.
חברת שילוח לחו”ל
תהליך שינוע הציוד לחו”ל מתחיל בפגישה אישית עם נציג מנוסה של חברת שילוח לחו”ל. מטרת הפגישה היא ליצור מעטפת ייעודית לכל משפחה בהתאם לאפיון הציוד שלה ולצרכים המיוחדים שלה. אין שני משלוחים לרילוקיישן שהם זהים, בתפיסת העולם שלנו, כל מערך משלוחים מקבל את הצביון והייחוד שלו.
החשיבה העומדת מאחורי הפגישה עם נציג חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס היא לקבוע את תוואי הדרך הנכון ביותר למשפחה זו, כדי שהמעבר יהיה קליל ויעיל וכל התכולה תגיע ליעד שלמה, ללא תקלות וללא כל פגם.
כמה אופציות לשילוח בין לאומי
אפשרויות השילוח שחברת שילוח לחו”ל מציעה מורכבות מהובלה ימית, הובלה אווירית והובלה במזוודות האישיות.
ההמלצה המקצועית שלנו לכל משפחה לאור הניסיון רב השנים של חברת שילוח מובילות היא להקדיש מחשבה רבה לציוד הקיים ולקבל החלטה איזה ממנו לקחת ואיזה ציוד להשאיר באחסנה בארץ או למכור. אחת הסיבות המהותיות לכך היא המשקל של פריטים מסוימים כמו הריהוט.
כאשר מדובר בריהוט כבד, משקלו הוא רב ולכן הדבר מייקר באופן משמעותי את עלויות השילוח. ההצעה שלנו היא שכדאי להיות פרקטיים, לאחסן את הציוד הכבד בארץ עד מועד החזרה מהרילוקיישן ובזמן השהייה בארה”ב לרכוש ריהוט איכותי ויפהפה במחירים מוזלים וליהנות ממנו לאורך כל התקופה מחוץ לישראל.
שימוש בשלושת סוגי השילוח
במקרים רבים חברת שילוח לחו”ל מציעה ללקוחות להשתמש בשלושת סוגי ההובלות ולחלק את השינוע בהתאם לקטגוריות ספציפיות.
- הובלה ימית מתבצעת באמצעות קונטיינר בנפח המתאים על פי התכולה הכוללת בדרך כלל ארגזים של ביגוד, צעצועים, ספרים, ריהוט שאינו כבד, מכשירי חשמל ועוד.
- הובלה אווירית באמצעות ארגזים ייעודיים עבור פריטים חשובים אשר תזדקקו להם תוך פרק זמן קצר ולכן ההובלה האווירית שאורכת בין שבועיים לשלושה שבועות היא המתאימה ביותר.
- הובלה באמצעות מזוודות אישיות. בטיסה ארצה אפשר לתאם ולהגיע עם כמות גדולה יותר של מזוודות ולאחסן בהן את כל הציוד האישי בעל הערך הכספי הגבוה והסנטימנטלי כמו לפ טופים, אייפדים, מזכרות מבית אבא ואמא ועוד. גם אם סך המשקל יהיה גבוה יותר מהמותר ויהיה עליכם לשלם עבור עודף המשקל, אופציה זו היא כדאית.
תיאום השינוע במכולה
ההיערכות של חברת שילוח לחו”ל לקראת הובלת המכולה לנמל הימי, מתחילה כחודשיים שלושה לפני מועד הטיסה של בני המשפחה לארה”ב. בהתאם לכמות הציוד שבני המשפחה החליטו לשנע בהובלה ימית אנו בוחרים את המכולה בעלת הקיבולת המתאימה, כך שכל הציוד יגיע בצורה בטוחה ליעד.
בימי האריזה נציגים מיומנים של חברת שילוח לחו”ל מגיעים לבית המשפחה ואורזים את הפריטים השונים תוך שימוש בשיטות אריזה חדשניות ומתוחכמות.
- מגלגלים את המוצרים בנייר משי, או נייר גלסין.
- עוטפים פריטים שבירים ועדינים בפצפצים בטיב מעולה.
- אורזים את כל התכולה בארגזי קרטון מחוזקים כדי שלא ייפתחו במהלך הנסיעה ותכולתם תיפגם, או תישפך מהארגז.
- ציוד שביר מונח באופן מוקפד בתוך ארגזי עץ מאסיביים ורב פעמיים שהותקנו בהם בולמי זעזועים, הארגזים הללו נבנו במיוחד למטרה זו. בין הפריטים המונחים בארגזי העץ מניחים חומרי אריזה בכל המרחב וזאת כדי שכל פריט יהיה מקובע במקומו ולא יוכל לזוז במהלך הנסיעה הארוכה.
- בכל אחד מארגזים יוצרים הגנה כפולה תוך שימוש בשיטות כמו ריפוד בספוגים, הוספת קפיצים, דיפון כפול, חיזוק באמצעות ידיות, צירים נוספים, שיטות סגירה ונעילה באמצעות מנעולים מיוחדים וזאת בהתאם לתכולה הספציפית שאורזים בכל אחד מהארגזים.
תפעול מערך השילוח מבית הלקוח לנמל הימי
מערך השילוח של חברת שילוח לחו”ל עובד בשיטת שרשרת האספקה והדברים מנוהלים באופן היעיל והנכון ביותר כדי למנוע תקלות לאורך הדרך.
קיים תיאום מושלם בין צוות האורזים לנהג המשאית ולצוות בנמל הימי. בסיום תהליך האריזה, מניחים העובדים את כל התכולה בסדר מופתי בתוך המכולה כך שאף ארגז לא יכול ליפול והציוד לא יזוז ממקומו, כיוון שהכול קשור היטב בתוך המכולה.
כאשר המכולה ערוכה ומוכנה למשלוח, מגיע נהג המשאית, מעמיס את המכולה בזהירות ויוצא בנסיעה לכיוון הנמל הימי.
הנהג של חברת שילוח בינלאומי מביא עמו לאיש הקשר בנמל חיפה או אשדוד את כל המסמכים הנלווים לגבי מהותה של המכולה, משקלה והנמל הימי שאליו היא אמורה להגיע.
שירות מעקב אחר ההובלה הימית
שירותי הלוגיסטיקה המתקדמים של חברת שילוח לחו”ל מאפשרים ללקוחות מעקב אחר המכולה לאורך מסלול הנסיעה. כך יראו הלקוחות באיזה יום הרימה הספינה עוגן ויצאה מנמל הבית, נתיב הנסיעה של הספינה במדינות בדרך ועד יום העגינה שלה בנמל הימי בארה”ב, שהוא הקרוב ביותר גיאוגרפית לעיר שבה תגור המשפחה.
הגעת המשלוח הימי לנמל היעד
לאחר שהספינה עוגנת מבצעת חברת שילוח לחו”ל את סידורי הנמל הנחוצים ותוך ימים בודדים מעמיסים את המכולה על המשאית. ההובלה היבשתית נמשכת כמה שעות או זמן קצר יותר בהתאם למקום המגורים של המשפחה.
המשפחה מאושרת שהמכולה הגיעה לביתם החדש והוצאת התכולה מעניקה להם תחושה של ביתיות אף על פי שהם נמצאים ברילוקיישן בארץ זרה.
הציעו לכם רילוקיישן? בואו ללמוד מהמומחים של חברת שילוח בינלאומית את שיטות ההתארגנות הנכונות והיעילות כדי שכל קיבולת המכולה תגיע בשלום לביתכם החדש. השאירו כאן את פרטיכם האישיים ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם.
שאלות ותשובות
מהם ההבדלים בעלויות של שינוע מכולה בהובלה ימית מול שינוע ארגזים בהובלה אווירית?
הובלה ימית היא זולה הרבה יותר מהובלה אווירית ולכן המגמה היא לשלוח את רוב הציוד דרך הים ודברים דחופים בהובלה אווירית. בזכות הקשרים העסקיים שלנו לאורך שנים רבות יש לנו הסכמים מסחריים יוצאי דופן עם הגורמים הרלוונטיים ולכן נוכל להציע לכם מחירים תחרותיים בכל קנה מידה של הובלה, הן בדרך הים והן בדרך האוויר.
האם אתם פועלים בהתאם לחוקים ולתקנות של המכס כך שלא יוצר מצב שיפתחו במהלך הנסיעה את המכולה מכל סיבה שהיא.
אנו מקפידים מאד על עמידה בכל החוקים והנהלים, מציגים אישורי מכס רשמיים בכל נמל ימי בדיוק על פי הדרישה של הגורמים הבין לאומיים. המוניטין רב השנים שלנו נבנה לאור שיטות העבודה המדויקות שלנו, תוך היצמדות לכללים הנוקשים המשתנים מעת לעת.
מה קורה כאשר יש למשפחה מכולה שאינה מלאה או תכולה המצריכה קיבולת של מכולה וחצי?
בהתאם לנפח שאותו מעריך איש המקצוע שלנו בהגעה הראשונית לבית הלקוח, אנו מציעים שירותי קונסולידציה. פתרון זה יוצר הפרדה בתוך המכולה וכך חלק מהקיבולת שייכת למשפחה אחת והחלק השני שייך למשפחה השנייה או אפילו לשלוש משפחות. קיימת חלוקה ברורה בין הציוד, כך שאין אפשרות שיהיה ערבוב בין הארגזים השונים.
עד כמה מדויק אומדן הזמן שאתם מעניקים להגעת המשלוחים לנמל היעד?
ברוב המקרים מדובר בקווים קבועים של הספינות אשר שטות מנקודה לנקודה, אך עם זאת לא אחת הספינות מתעכבות בדרך עקב תנאי מזג אוויר, תקלה בספינה או כל סיבה לא צפויה אחרת שאי אפשר להיערך לה מראש.
אולי יעניין אתכם גם: טיפים לרילוקיישן | שילוח אמנות בינלאומית | שילוח לארץ