חברת רילוקיישן בישראל בעלת מיומנות רבה


כדי להיות הטובים היותר בתחום המעבר לצורך מגורים במדינות אחרות וניהול גם החזרה לישראל לאחר כמה שנים, חברת רילוקיישן גלובוס פיתחה שיטות יעילות חוצות ארגון בנושאים הללו כדי שהלקוחות יקבלו את מרב תשומת הלב מכל אחד מעובדי החברה בהתאם לפעילות הנדרשת ברבדים השונים, במהלך ההתארגנות למעבר. 

צוות מקצועי שעוטף את הלקוחות 

גלובוס היא חברת רילוקיישן בישראל אשר חרטה על דגלה להעניק שירות יוצא דופן ללקוחותיה שיוצאים לשליחות של כמה שנים מעבר לים. לאחר שנים רבות של שילוח בינלאומי, ניתחנו את הדרך שעוברות המשפחות במהלך ההתארגנות לקראת הנסיעה על כל שלביה ויצרנו תוואי דרך שהוא ידידותי וקל לביצוע כך שהמעבר יעבור בקלות. 

לשם כך כל משפחה מקבלת ליווי מקצועי של איש קשר שליווה כבר עשרות ומאות משפחות בתהליך מקביל כשהם עברו לכמה שנים לכל מיני יעדים ברחבי העולם. איש הקשר מסייע להם בכל דבר, הכוונה ייעוץ והדרכה בכל נושא שעולה על הפרק. העובדה שלכל שאלה יש תשובה שהיא כמעט מידית מרגיעה באופן מידי את המשפחות ובמיוחד כאשר מקבלים תשובה מקצועית, מוסמכת ומכל היבט אפשרי.

חברת רילוקיישן בישראל -צוות מקצועי שעוטף את הלקוחות

חברת רילוקיישן 

חברת רילוקיישן בישראל מטפלת בתיאום השילוח הימי של המכולה ללב ים, במועדים שהם הנוחים ביותר עבור המשפחה על פי מועד ההמראה המתוכנן שלהם ליעד, כדי להתחיל את העבודה במקום החדש. 

מעבר לנושא הלוגיסטיקה הקשורה בשילוח, החברה גם מסייעת בכל הנושאים האדמיניסטרטיביים בנקודת היעד, כמו לדוגמה:

  • הגשת בקשה לקבלת וויזות עבודה לשני בני הזוג ומעקב אחר נושא זה עד קבלתו, כדי לא לעכב את המעבר המתוכנן בקפידה.
  • חיפוש אחר גני ילדים וגם בתי ספר יהודיים או בינלאומיים שיתאימו לחינוך של הילדים. זאת בהתאם למיקום שבו הם מתכננים לגור ועל פי חוות דעת מקצועיות של אנשי הקשר של חברת רילוקיישן בישראל, שנמצאים מעבר לים.
  • חיפוש דירת מגורים או בית פרטי, בהתאם לנוחותם של בני המשפחה ולגודל הנכס שיש בו צורך. סביבת המגורים היא נושא אקוטי ולכן נציג החברה ישוחח עם השותפים העסקיים שלהם כדי לקבל המלצות ולאחר מכן יפנו לסוכנות תווך שאיתה כבר היינו בקשר ומצאנו דרכם דירות מעולות עבור משפחות ישראליות בעבר. אפשר לקבל את מלוא המידע במייל או בווטס אפ, כולל תמונות וסרטונים כדי שיהיה קל לקבל החלטה ולסגור נושא זה גם מרחוק. 
  • כל צורך ספציפי אחר בנושא רילוקיישן עם המשפחה.

חוזרים לישראל 

לאחר כמה שנים כאשר המשפחה מעוניינת לחזור ארצה, מבצעים מהלך הפוך של הנסיעה. חברת רילוקיישן מטפלת בכל מה שכרוך בנושא השילוח הימי של המכולה מהמדינה הזרה לישראל. התהליך הוא שיתוף פעולה בין חברת רילוקיישן בישראל לבין השותפים העסקיים מעבר לים. בהתאם להנחיות שלנו הנציגים שלהם מגיעים לבית המשפחה ומבצעים את כל האריזה באופן מדוקדק וקפדני תוך שימוש בשיטות אריזה יוצאות דופן. 

המטרה היא שכל התכולה תגיע בשלמותה לישראל, ללא כל פגיעה או נזק בנסיעה הארוכה. 

אפשר גם לשלוח חלק מהמוצרים במשלוח אווירי לקראת הטיסה לישראל וכך הם יגיעו מהר יותר ארצה. עלותם של המשלוחים האוויריים הם הרבה יותר יקרים מהמשלוחים דרך הים ולכן רוב המשפחות מצמצמות את המשלוחים האוויריים ומעדיפות לשלוח את מרב הציוד בשילוח ימי וכמה אריזות קטנות וקלות במשלוח אווירי 

חברת רילוקיישן בישראל - חוזרים לישראל

ייעוץ מקצועי לקראת ההגעה חזרה הביתה 

בנושא של חזרה לארץ, כל משפחה בודקת את הזכויות של תושב חוזר. לכן כדי למצות את מלוא הזכויות, איש הקשר שלנו דואג שהמשפחה תקבל ייעוץ מקצועי מאדם שהוא מומחה בתחום זה ובעל וותק של שנים רבות.

הוא יסביר ללקוחות את הנושא מכל היבטיו ואת ההשלכות של הפעולות השונות שיכולות להיטיב את מצבם הפיננסי. 

חברת רילוקיישן בישראל תפעל בהתאם להנחיות של המשפחה לגבי החזרה לישראל לאחר שהם יקבלו החלטות לאור הייעוץ שקיבלו. רבים מהם יחליטו לרכוש ציוד במדינת היעד ולכן יזדקקו למכולה גדולה יותר ואילו אחרים יוותרו על חלק מהציוד, ימכרו אותו שם וכך ירכשו ציוד חדש בישראל. לכן במקרה הזה יסתפקו במכולה רגילה או אפילו תספיק להם חצי מכולה והם יחלקו את המרחב עם משפחה נוספת שחוזרת ארצה, כדי להוזיל עלויות. 

הפעלת פוליסת ביטוח ימי או אווירי לפני השילוח 

לפני כל שילוח, יש להפעיל פוליסת ביטוח מקצועית כדי שבמקרה של צורך בהפעלת ביטוח, חברת הביטוח תשלם את מלוא הנזק על פי ערכה של התכולה. זו הסיבה שחשוב להצהיר על הערך הכספי האמיתי של התכולה כדי שלא יהיה תת ביטוח ואז ערך התשלום יהיה נמוך. 

חברת רילוקיישן בישראל מפעילה ללקוחותיה פוליסת ביטוח מקצועית ביותר אשר הוכנה יחד עם חברת הביטוח ומסוגלת לסייע נקודתית לכל לקוח שנקלע לצרה הקשורה לשילוח, כדי לקבל את מלוא הפיצוי הכספי מחברת הביטוח. 

שאלות ותשובות 

 

לקראת החזרה לישראל האם כל התיאומים מתבצעים דרככם או שעלינו לשוחח בכל נושא עם הנציגים שלכם במדינה בה אנו גרים כעת?

כל התהליך מתבצע דרכנו. איש הקשר ילווה אתכם שוב גם בתהליך ההפוך. לאחר שאתם כבר מכירים את התהליך, הוא יתאם מולכם את כל הלוגיסטיקה. בשלב שני הוא יעביר הנחיות לשותפים שלנו ובהתאם לכך הם יתאמו אתכם את יום האריזה על פי נוחותכם. בהמשך התהליך הם יעבירו את המכולה לספינה ויידעו אותנו בכל הפרטים הנדרשים הקשורים להימצאותה של המכולה על הספינה.

כיצד אנחנו משחררים את הציוד שאוחסן במרלו"ג שלכם? 

איש הקשר של חברת רילוקיישן בישראל יידע את מנהל המרלו"ג מהו המועד שיהיה לכם נוח לקבל את המוצרים הביתה. בהתאם לכך מנהל התפעול של המרלו"ג ידאג שהמשאית תגיע לביתכם עם כל הפריטים שאוחסנו במחסן בשנים האחרונות. 

חשוב לבחור מועד שבו בטוח כבר תהיו מסודרים בארץ, וכך יהיה להם נוח לוגיסטית לקלוט את הפרטים הללו ולסדר אותם בבית החדש. 

העיר בה אנו גרים כעת, היא רחוקה מאד מנמל ימי, כיצד מתגברים על הבעיה הזו?

איש הקשר שלנו יבדוק את כל מה שקשור למשך הנסיעה לנמל הימי ומועדי העגינה של ספינות בנמל זה. לאחר שיסנכרן את הנתונים הוא ידאג שהמשאית תאסוף את המכולה מביתכם כמה ימים לפני ההפלגה המתוכננת של הספינה וזאת כיוון שמשך הזמן של ההובלה היבשתית הוא של למעלה מ – 12 שעות נהיגה. 

כיצד אתם או הנציגים שלכם החו"ל אורזים חפצים בעלי ערך סנטימנטלי או יקרי ערך.

חפצים אישיים כמו לדוגמה תכשיטים או מחשבים, ההמלצה היא לקחת אתכם באחד התיקים שיהיו אתכם במטוס. אם מדובר בחפצים גדולים כמו לדוגמה ציורים מיוחדים, או חפצי אומנות יש ליידע את איש הקשר על כך. בהתאם לגודלו של הציור או של החפץ, תיבנה קופסה ייעודית כדי להוביל אותם בתוך המכולה.

מדובר בקופסה מעץ מאסיבי שגודלה יהיה מעט גדול יותר מהמוצר עצמו. ביום האריזה החפץ יונח בתוך המקום שמיועד עבורו. מעבר לכך החפץ או הציור נעטפים בשיטות אריזה ייחודיות שמגנה באופן מוחלט על כל אחד מהפריטים הללו בכל כיוון אפשרי.                                

                                 

כשאתם מחפשים רילוקיישן בראש שקט, התשובה היא גלובוס רילוקיישן. דברו אתנו ונשמח לעמוד לשירותכם.