רילוקיישן להונדורס


משאת נפשם של עובדים רבים היא לצאת לכמה שנים מישראל ולגור עם הילדים במדינה זרה כדי ליהנות מהחיים במקומות מרוחקים. הונדורס במרכז אמריקה היא בהחלט אחד המקומות שכדאי לגור בהם לאור הנופים הקסומים לחופי הים הקאריבי.

רילוקיישן להונדורס 

בהתאם לאפשרויות המשפחתיות, העובד בוחן את נושא רילוקיישן להונדורס וברוב המקרים הוא ייתן למקום העבודה שלו תשובה חיובית, כדי שכולם ייהנו מהחוויה העולמית. ממועד זה ועד המעבר בפועל חולפים בדרך כלל כמה חודשים וזה הזמן לבצע את ההתארגנות הנדרשת.

כדי להבין את המעטפת ואת הצעדים שיש לבצע, העובד משוחח עם חברים שכבר היו בתקופת רילוקיישן מעבר לים כדי לקבל מהם מידע על הפעולות שיש לבצע ברבדים השונים, בנושאים כמו מגורים במדינה הזרה, מה לעשות עם הדירה בישראל, בתי ספר, חופשות מולדות, העברת החיים לחו”ל. יש הרבה שאלות וקשה לקבוע מהו סדר העדיפויות.

התארגנות למעבר דירה 

לכל משפחה יש תהיות בנושא מעבר הדירה ומה לעשות עם הדירה הנוכחית בתקופת רילוקיישן להונדורס. כאשר מדובר בדירה בבעלות אפשר להשכיר אותה וכך ליהנות מהכנסה פאסיבית. אם מדובר בדירה בשכירות יש לסכם מראש עם בעל הנכס לגבי מועד העזיבה ולכן שוכר חלופי כדי לא לשלם חודשי שכירות מיותרים. 

בכל אחד מהמקרים בני המשפחה אמורים לפנות את הדירה שלהם. עם השנים הם צברו המון רכוש ודי קשה לקבל החלטה מה לעשות אתו. אחת הדרכים המעשיות והמומלצות היא לפנות לאיש הקשר של חברת גלובוס רילוקיישן כדי שהוא יעניק להם את ההכוונה הנדרשת. 

אפשרויות שילוח להונדורס 

חברת שילוח להונדורס מבצעת העברת ציוד הן באוויר והן בים. לכל אחת מהשיטות האלו יש יתרונות ויש חסרונות וכדאי לבחון נושא זה מכל היבטיו ועל כל השלכותיו. כאשר מדובר בהובלה ימית, יש לארוז את כל החפצים האישיים בקרטונים מאסיביים ולאחר מכן להכניס כל ארגז קרטון לתוך ארגז עץ כדי להעניק לו את מלוא המעטפת בלב ים. תהליך זה עבור רילוקיישן להונדורס מתבצע בסיוע של האורזים המומחים של החברה. 

הם אורזים את כל התכולה ומדביקים את המדבקות הרלוונטיות מעל כל אחת מהן. כך בעת פריקת הארגזים ביעד, יהיה נוח להניח כל ארגז בחדר הנכון וכך פריקת הארגזים תתבצע באופן יעיל. מעבר לכך הם גם אורזים את כל הציוד באופן מהודק, כדי שלא יהיו לאף אחד מפריטי הריהוט או מהציוד החשמלי נזק בעת ההפלגה.

מעבר באמצעות מזוודות 

שיטה חדשנית של הובלה אווירית מבוססת על האפשרות שבני המשפחה יטוסו ליעד ובבטן המטוס יהיו מונחות כל המזוודות עם הפריטים האישיים שיהיו נחוצים להם עבור רילוקיישן להונדורס. קו החשיבה הוא שאין צורך להוביל למרחק כה משמעותי את כל הציוד של בני הבית. אלא לשכור במדינת היעד דירה שהיא מאובזרת ויש בה את הציוד האלמנטרי ובמידת הצורך הם ירכשו במדינה הזרה את המוצרים הנוספים שנחוצים להם כמו לדוגמה מדיח כלים. 

לכן כל אחד מבני הבית מבצע מיון של חפציו. את כל הפריטים שלהערכתו יש להעביר להונדורס כיוון שהוא ישתמש בהם כמו ביגוד, משחקים, ספרים ועוד, אורזים במזוודות או בארגזי קרטון איכותיים. כך כל אחד מבני הבית מכין כמה מזוודות של עצמו. 

תיאום השילוח באוויר 

לקראת מועד הטיסה עבור רילוקיישן להונדורס מבצע איש הקשר כמה תיאומים עם גורמים שונים, כדי שמהלך זה יעבור בדרך חלקה ומהירה.

  • הזמנת רכב הסעות גדול שיש בו די מקום הן לכל בני המשפחה והן לכל המטען. כמה שעות לפני ההמראה יגיע הנהג לביתה של המשפחה ויסייע בהעמסת כל הציוד לרכב זה.
  • בשדה התעופה יקצו לבני המשפחה עגלות גדולות שעליהן יועמסו כל המזוודות.
  • הבידוק הבטחוני יתבצע באולם נפרד לאור הכמות הגדולה של המזוודות והארגזים.
  • כיוון שאין טיסות ישירות להונדורס, עובדי שדה התעופה יעלו את כל הציוד המשפחתי לטיסה הראשונה כמו לדוגמה למדריד בספרד ולאחר הנחיתה ביעד זה יועברו המזוודות מהמטוס הראשון למטוס שבו הם יטוסו ממדריד לשדה התעופה בטגוסילפה הממוקם ליד בירת הונדורס.
  • כאן ימתין להם רכב הסעות של השותפים העסקיים שלהם והנהג יסיע הן את בני המשפחה והן את כל הציוד לביתם.

אחסון במרלו”ג

את הציוד שנשאר בבית אפשר להשאיר כמו שהוא, אם התכנון הוא להשכיר את הדירה למשפחה אחרת, אפשר גם למכור חלק מהפריטים או לחלופין למסור אותם לעמותה עבור משפחות נזקקות. מעבר לכך תמיד נותר ציוד אישי שהוא חשוב למשפחה, אך אין כל צורך לקחת אותו לחו”ל. הדרך הנכונה ביותר היא לשכור מחסן במרלו”ג גדול לתקופה של רילוקיישן להונדורס ולאחסן בו את כל הציוד. 

מחסן לציוד 

יש לנו כמה מרלוג”ים והלקוח יכול להשכיר מחסן באחד מהם על פי ההחלטה שלו. על פי הנפח הדרוש הלקוח ישכור מחסן לתקופת הרילוקיישן. כדי שיהיה רגוע לגבי הציוד הוא יוכל להתחבר לאפליקציה הייעודית של לקוחות המרלו”ג ובכל נקודת זמן ומכל מקום בעולם הוא יוכל לצפות בחפציו.

ויזת עבודה למדינת היעד 

רילוקיישן עבודה להונדורס מצריך ויזת עבודה לעובד וגם לבן או לבת הזוג שלו ולכן העובד מבצע את המהלכים הנדרשים מול גורמי הממשל כיוון שמדובר בשליחות של העובד לכמה שנים. אם הנושא מתעכב וזמן הטיסה קרב, איש הקשר פונה גם הוא למשרדי הממשל כדי לקדם את התהליכים מהר ככל האפשר כיוון שללא ויזת עבודה, אי אפשר להתחיל את העבודה מעבר לים.

נושאים נוספים שהלקוחות מקבלים עזרה מאיש הקשר הם חיפוש נכס למגורים התואם את הצורך שלהם מבחינת גודל הדירה, המיקום שלה בשכונה טובה ומציאת בתי ספר בינלאומיים עבור הילדים. 

תוכניות לטיולים בהונדורס והסביבה 

לגור בהונדורס אינו עניין של מה בכך וכבר בתחילת הדרך בוחנים בני המשפחה אילו אטרקציות תיירותיות קיימות והילדים כבר מכינים רשימות של מקומות שכדאי לראות לאחר שיתמקמו בביתם הזמני. 

מעבר להונדורס יאפשר להם לטייל לא רק במדינה זו אלא לצאת בחופשות לטייל גם במדינות הסמוכות כמו מקסיקו, גוואטמלה וניקרגואה וההתרגשות לקראת כל הטיולים האלו היא עצומה. 

שאלות ותשובות 

 

אני מבין שהעלויות של שילוח ימי עלו באופן משמעותי מאד בשנים האחרונות. בשורה התחתונה מה כדאי יותר שילוח אווירי או שילוח ימי?

מדובר בנושא שיש לבדוק אותו באופן פרטני על פי כמה פרמטרים כמו המרחק ליעד, משקל המטען, זמינות ההפלגות, טיסות ישירות או עם קונקשן ועוד.
אכן לאחר מגפת הקורונה המחירים של השילוח הימי עלו באופן משמעותי, מאז הם ירדו במעט אך הם עדיין גבוהים יותר מאלו שהיו לפני מגפת הקורונה. לאור זאת יש מצבים שבהם העלויות של שילוח ימי ושילוח אווירי הן די דומות.
השאר כאן את פרטיך ונבדוק עבורך נושא זה באופן קונקרטי.

מהו משך ההפלגה של ספינת משא עבור רילוקיישן להונדורס?

יש לבדוק זאת על פי לוח ההפלגות אך האומדן הוא כחודש וחצי.

אני אמור לצאת לשליחות לווינה, אני מבין שאתם מסייעים גם בנושא חיפוש דירה זמנית למגורים?

יש לנו קשרים עם חברות תיווך נדל"ן בכל נקודה בעולם ונשמח לסייע לך בנושא זה.

אשמח לקבל אומדן עלויות לשילוח בשיטת המזוודות מישראל לגרמניה, הצפי הוא כ – 30 מזוודות.

איש הקשר שלנו ישוחח אתך ויעביר לך הצעת מחיר מפורטת.

 

אנחנו כאן לשירותכם בכל מה שקשור למלוא המעטפת בנושא רילוקיישן לכל יעד בעולם. דברו אתנו או השאירו כאן את הפרטים שלכם ונהיה בקשר בקרוב.

אולי יעניין אתכם גם: