רילוקיישן ללוס אנג’לס – כל מה שצריך וחייב לדעת
רילוקיישן ללוס אנג’לס
ההיערכות עבור פרק החיים המשפחתי של רילוקיישן ללוס אנג’לס עשויה להיות מהירה ויעילה לאור ההדרכה של נציג חברת רילוקיישן. הוא בוחן את הצרכים המשפחתיים אשר משתנים בין משפחה למשפחה ומיידע אותם על האפשרויות השונות שקיימות כדי ליצור מעבר חלק. לילדים קשה מאד להיפרד מחפצים אישיים רבים ולכן מגבשים יחד חשיבה מושכלת על הדרך שבאמצעותה לילדים יהיה קל יותר.
ריקון תכולת הבית הנוכחי
הן אם מדובר בשילוח אווירי או בשילוח ימי, בני המשפחה יבצעו ריקון מוחלט של ביתם הנוכחי. אם הם גרים בשכירות הם יודיעו על עזיבה של הנכס על פי מועד הטיסה המתוכנן שלהם. אם הם גרים בדירה משלהם הם ינפו את כל התכולה. חלק יישלח ליעד החדש, חלק ייתרם, יימכר ופריטים רבים יועברו למחסן במרלו”ג שלנו כדי שהם יאוחסנו בו עד שיחזרו לגור בישראל. זהו פתרון מעולה עבור דברים שאין בהם שימוש אך מצד שני לא זורקים אותם, כמו כורסא מיוחדת, ספרים ואלבומי תמונות.
התלבטויות לגבי שילוח ימי או אווירי
לכל אחת מהשיטות של שילוח בינלאומי יש יתרונות ויש גם חסרונות. איש הקשר המומחה שמעניק הכוונה ללקוחות מפרט בפניהם את כל הנתונים כדי שהם יקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם.
שילוח ימי לארה”ב
באופציה של הובלה ימית עבור רילוקיישן ללוס אנג’לס, מבצעים הובלת דירה לחו”ל שכוללת את כל הציוד הביתי, ריהוט, מוצרי חשמל, בגדים, ספרים, כלי אוכל צעצועים וכו’.
במקרה זה מגיעה מכולה לבית המשפחה, כל אחד מהם אורז את החפצים שלו ומסמן על כל ארגז את שמו ואת הרכב התכולה. המדבקות שמדביקים בעת האריזה מסייעות מאד בעת פריקת הארגזים בהגעה ליעד. כל התכולה נארזת בארגזי קרטון עמידים ולאחר מכן הארגז מוכנס לתוך ארגז עץ כדי ליצור הגנה מיטבית בעת השייט.
זמן ההפלגה עד הנמל הימי של לוס אנג’לס הוא ארוך וההערכה היא בין ארבעה לשישה שבועות ולעיתים אף יותר. העלות של שילוח ימי נקבעת על פי המשקל של המכולה, הנפח שלה, מרחק ההפלגה, הערך של הציוד העלות של הביטוח הימי, מיסים, אגרות ועוד.
שילוח אווירי ללוס אנג’לס
אף על פי שמרחק הנסיעה בין שדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה בלוס אנג’לס הוא ארוך, יש טיסות ישירות לעיתים תכופות בין שני היעדים הללו. נתון זה מקל על הישראלים שמעוניינים לבצע את הליך רילוקיישן ללוס אנג’לס באמצעות מזוודות בלבד.
בשיטה זו הלקוחות ממיינים את כל תכולת הבית לכמה קטגוריות. פריטים אישיים שהם יזדקקו להם בשלוש השנים הבאות כמו בגדי קיץ, בגדי חורף, משחקים, ספרים וציוד אישי של כל אחד מהם יאוחסנו במזוודות או בארגזים.
הפריטים האחרים שיישארו בבית יועברו על פי מצבם ונחיצותם בעתיד לגורמים שונים. פריטים שכבר לא שמישים ייזרקו. פריטים איכותיים אך אין בהם צורך יועברו למכירה או לתרומה. חפצים אישיים שבני הבית מעוניינים לשמור לתום השליחות, יאוחסנו במרלו”ג.
טיסה לחו”ל עם כל הציוד האישי
הליך שילוח אווירי עבור רילוקיישן ללוס אנג’לס הוא הליך פרקטי אשר מתואם עם כמה וכמה גורמים. בני המשפחה מגיעים לשדה התעופה בישראל באמצעות רכב הסעות גדול שמסיע אותם ואת כל המזוודות יחד. הם עוברים הליך בידוק בנפרד לאור הכמות הגדולה של המזוודות. כל הציוד מועבר לבטן המטוס וכך ממריאים ונוחתים יחד. גם בדרך ליעד החדש, מסיע רכב הסעות גדול את כל המזוודות ואת בני הבית בנוחות מקסימלית. כך ביום אחד גם הישראלים וגם המזוודות שלהם נמצאים בביתם החדש ויכולים להתחיל להתארגן לאט לאט ולהרגיש מה זה לגור בלוס אנג’לס.
מגורים במדינה חדשה
כדי להתחיל את החיים החדשים בתקופת השליחות של רילוקיישן ללוס אנג’לס, מבצעים מהלכים של השכרת נכס מתאים, דירה גדולה או בית פרטי עם חצר באחד האזורים הטובים של העיר העצומה. זה מתחיל בבחירת בתי הספר האיכותיים שלומדים בהם ישראלים ויהודים נוספים ולאחר מכן מחפשים את סביבת המגורים הקרובה והמתאימה ביותר.
מעבר ללוס אנג’לס כולל מימוש של חלומות רבים הכוללים ביקורים במקומות מסקרנים שבני המשפחה שמעו עליהם רבות כמו בוורלי הילס, אולפני סרטים והמון מקומות נוספים של נופים עוצרי נשימה. במהלך שלוש שנות השהייה מעבר לים, הישראלים בדרך כלל מבקרים בהרבה מקומות ומעשירים את הידע שלהם ושל הילדים לגבי אתרים רבים ברחבי ארצות הברית.
אחסון במרלו”ג
לקוחות שמעוניינים בכך, שוכרים מחסן בגודל הנחוץ להם באחד המרלו”גים שלנו בארץ. מדובר במחסנים מודרניים שנבנו בסטנדרטים גבוהים למטרה ייעודית זו. יש בהם לוגיסטיקה מתקדמת ורישות באמצעות מצלמות של כל פינה. השוכרים יכולים להתחבר באמצעות אפליקציה למצלמות ולראות בכל נקודת זמן ומכל מקום בעולם את הציוד שלהם. בתום תקופת רילוקיישן ללוס אנג’לס הם מתאמים עם הנהלת המרלו”ג את המועד של העברת הציוד הזה לביתם.
חוזרים לישראל
חזרה ארצה לאחר תקופת שהייה מעבר לים היא תמיד ברגשות מעורבים. הלקוחות מבצעים את הסידורים הנדרשים כדי לחזור לישראל עם כל הציוד שהם צברו במהלך השנים הללו. יש פריטים שהם ישאירו בדירה ששכרו, פריטים אחרים יימכרו או ייתרמו וכל שאר החפצים יישלחו לארצה. גם במועד זה בני המשפחה יחליטו אם לבצע שילוח ימי או שילוח אווירי. השותפים העסקיים שלנו בעיר זו יבצעו עבורם את כל הסידורים הטכניים והלוגיסטיים למטרה זו.
כדי ליהנות מהזכויות שמעניקה מדינת ישראל למשפחות ששבות ארצה לאחר כמה שנים, היועץ של חברת רילוקיישן יעביר להם מידע קונקרטי לגבי זכויות תושב חוזר וכך הם יוכלו לבצע את המהלכים הנדרשים מול הגורמים הממשלתיים השונים ולקבל את כל מה שמגיע להם.
שאלות ותשובות
כיצד לבצע הערכה של ערך הציוד בתוך המזוודות עבור הפעלת פוליסת הביטוח?
איש הקשר שילווה אתכם לאורך כל הדרך ייתן לכם טיפים לחישוב הערכים הכספיים כדי שתצהירו על הערך הנכון של החפצים האישיים.
המטרה היא להעניק לכם הגנה מלאה של הביטוח כדי שבכל תרחיש תקבלו פיצוי כספי מלא במקרה של אובדן, שריפה וכו'.
יש אפשרות לקבל אומדן של עלויות עבור שילוח ימי מול שילוח אווירי?
בהתאם להערכה שלכם של כמות הפריטים שיישלחו הדרך הים מול ההערכה שלכם לגבי כמות המזוודות, איש הקשר שלנו יכול לתת לכם אומדן כללי של העלויות.
הסכום הסופי ייקבע לאחר מידע מדויק של כמות המזוודות או לחלופין משקל המכולה, עלויות של המיסים, האגרות, הובלה ימית, אווירית ויבשתית, ביטוח ועוד.
מדוע הזכויות של תושב חוזר אינן זהות?
המדינה קבעה כי רמת הזכויות וההטבות נקבעת על פי כמות השנים שבהם שהתה המשפחה מעבר לים.
יש הטבות מסוימות לאחר שלוש שנים ואחרות לאחר חמש או עשר שנים וזאת כמו הזכויות של עולים חדשים.
אני אמור לעבור עם משפחתי לאחת ממדינות אירופה, אשמח לקבל הדרכה והכוונה מאיפה מתחילים את התהליך.
התהליך נראה מסובך אך לאור שיטות העבודה המתוחכמות והמסודרות שלנו, אתה תראה שהדרך היא אפשרית ותתבצע בקלילות.
השאר כאן את פרטיך ואיש הקשר שלנו לענייני אירופה ישוחח אתך בהקדם.
אנחנו נשמח להעניק לכם ליווי מקצועי בנושא רילוקיישן לכל מקום בעולם. דברו אתנו ונשמח לשוחח ולהיפגש אתכם.