חברת שילוח לישראל

ישראלים ששהו לאורך כמה שנים בשליחות במדינה זרה ומעוניינים לחזור ארצה, מחפשים את הדרך היעילה ביותר כדי לתכנן מהלך זה. ברוב המקרים הם זוכרים את הדרך מישראל ליעד ולכן פונים אלינו כדי לתאם גם את כיוון הנסיעה ההפוך.

חברת שילוח לישראל 

ההתמחות של חברת רילוקיישן היא סיוע לישראלים שמעוניינים להחזיר את הציוד שלהם ארצה באמצעות חברת שילוח לישראל, או לחלופין שילוח ימי ואווירי של תכולת בית עבור ישראלים שיוצאים לכמה שנים של שליחות מעבר לים.

שיטת העבודה שפיתחנו בשנים האחרונות מבוססת על העובדה שנציג מיומן שלנו שזהו תחום ההתמחות שלו, מרכז את כל הפעילות מול המשפחה. הוא מסייע להם לאורך כל הדרך החל בשיחת הטלפון הראשונה ועד שכל הציוד מגיע בבטחה לישראל. 

בשלב הראשון מבצעים סיעור מוחות כדי שהנציג יבין בכמה ציוד מדובר בתכולת הבית, כדי לבצע את כל התיאומים הנדרשים. מכיוון שהמשפחה נמצאת בחו”ל, נציג של השותפים העסקיים שלנו מעבר לים מגיע לבית המשפחה כדי לבצע אומדן של נפח התכולה ובהתאם לכך הוא מזמין את המכולה בגודל המתאים.

שותפים עסקיים שלנו מעבר לים 

בלוגיסטיקה של רילוקיישן אנו נעזרים בשותפים העסקיים שלנו שהם הזרוע המקשרת בינינו לבין הלקוחות. כדי להיות יעילים בחרנו שותפים עסקיים בכל מדינה. מדובר בחברות אשר עוסקות בשירותי שינוע ולוגיסטיקה לכל יעד בעולם והן מבצעות זאת באמינות ובשיטות עבודה חדשניות וממוחשבות כמונו. שיתוף פעולה זה קיים ופועל בהצלחה כבר שנים רבות.

תיאום משלוחים לישראל 

חברת שילוח לישראל מתאמת את מועד העלאת המכולה לספינה שיוצאת מהיעד למזרח התיכון ולישראל בהתאם ללוח הזמנים של המשפחה. יש מדינות שמהן יש הפלגות רבות ויש מדינות שהדבר קורה לעיתים רחוקות יותר ולכן חשוב לבדוק את כל האפשרויות ובהתאם לכך לתאם את מועד האריזה לקראת מסירת המכולה. המטרה היא שהמכולה תגיע לישראל פחות או יותר בימים שבהם המשפחה תנחת בארץ.

אריזה של תכולת בית 

לקראת החזרה ארצה זו הזדמנות מצוינת לבצע דילול של פריטים שאין בהם צורך ולא יהיה בהם שימוש לאחר ההגעה לישראל. אפשר למכור או לתרום אותם וכך מבצעים שילוח ימי רק של הדברים החשובים. מכיוון שהעלויות נמדדות על פי משקל המכולה, ככל שהמשקל יהיה נמוך יותר כך העלויות יהיו נמוכות יותר.

צוות האורזים של השותפים העסקיים שלנו מגיע לבית המשפחה ומסייעים להם באריזת תכולת הבית. בקופסאות קרטון עמידות הם אורזים את כל הבגדים, הספרים והצעצועים ולאחר סגירת כל קרטון מכניסים אותו לתוך ארגז עץ כדי ליצור הגנה מקסימלית לאור הדרך הארוכה בלב ים. את מוצרי החשמל והאלקטרוניקה עוטפים באמצעות יריעות ניילון עם בועות אשר מהודקות על המוצרים ומעניקות להם מעטפת מעולה. 

העובדים מבצעים המכלה של המכולה בצורה מסודרת, כל הארגזים בצד אחד והציוד בצד אחר, הכול נקשר היטב כדי שאף חפץ לא ייפול במהלך ההפלגה וייפגם. העובדים מוסיפים גם ריפודים ואביזרים שונים בין הפריטים, כדי ליצור כיסוי רך לכל התכולה. 

חברת שילוח לישראל מאפשרת להמכיל גם אריזה של חצי מכולה, עבור מי שאין לו ציוד רב מבצעים שיתוף של חפציו עם משפחה ישראלית נוספת בשיטת קונסולידציה וכך כל אחד מהלקוחות משלם מחצית מהעלויות וחוסך סכומי כסף משמעותיים בהליך של שילוח בינלאומי

חברת שילוח לישראל - כל מה שצריך לדעת

העברת המכולה לנמל הימי

בתום הפעולות הללו, מעלים את המכולה על המשאית ומעבירים את המכולה לנמל. הצוות המקצועי מצרף את כל הניירת הרלוונטית כולל אישורי התשלום עבור מיסים ואגרות שבוצעו על ידי חברת שילוח לישראל וכך המכולה יוצאת לדרכה ארצה. 

ביטוח ימי למכולה 

בכל מכולה קיים ציוד שיש לו ערך סנטימנטלי וכספי גבוה ולכן כולם מעוניינים שהציוד יגיע כולו בבטחה ארצה. ברוב המקרים זה אכן מה שקורה אבל יש מקרים חריגים ולכן יש להיערך לכך. 

ההמלצה של חברת שילוח לישראל היא להפעיל ביטוח ימי בפוליסה מקצועית שהוכנה על ידינו כיוון שהיא מעניקה פיצוי מלא של חברת הביטוח בתרחישים רגילים וגם בתרחישים יוצאי דופן. בשנים האחרונות יועצי הביטוח שלנו דאגו שיוכנסו בפוליסה ייחודית זו סעיפים משמעותיים שלא  היו בה בעבר ולכן מדובר בפוליסה שמעניקה שקט נפשי לכל מי ששולח מכולה וממתין בציפייה דרוכה שהספינה תעגון בישראל.

הגעת המכולה לישראל 

ברוב המקרים הספינה עוגנת באחד הנמלים הימיים בישראל בתאריך המשוער. כדי לשחרר את המכולה יש לעבור תהליך מנהלי בנמל. כשמדובר בתכולה של בית, ברוב המקרים התהליך מתבצע בזריזות וביעילות והמכולה מועברת לביתם החדש של הישראלים. העובדים של חברת שילוח בינלאומי פורקים את כל התכולה ומכניסים אותה פנימה. כל אחד מהארגזים מונח בחדר הרלוונטי בהתאם לסימון במדבקה שקיימת על כל ארגז והציוד מפוזר בהתאם למיקום שלו, למטבח, לסלון, לחדרים וכו’. 

בני המשפחה מוודאים שכל הפריטים הגיעו שלמים, ללא שבר, פגם או כל נזק שהוא ומדווחים על כך לנציג של חברת שילוח ישראלית. 

שילוח אווירי 

לקראת ההמראה ארצה, משפחות רבות בוחרות לשלוח כמה ארגזים אחרונים בדרך האוויר. ברוב המקרים הארגזים מגיעים ארצה תוך ימים בודדים וזאת בהתאם ללוח הטיסות מהיעד הספציפי. יש מדינות שיש מהן הרבה טיסות סדירות וטיסות מטען ויש יעדים שמהם יש צורך לבצע שתי טיסות כיוון שאין טיסות ישירות לישראל ולכן פרק הזמן עד הגעת הארגזים הללו יהיה מעט ארוך יותר.

ההבדל בעלויות בין שילוח אווירי לשילוח ימי הוא מהותי ולכן חברת שילוח לישראל מתאמת ברוב המקרים שילוח ימי למרב הציוד.

שאלות ותשובות 

אני מעוניין לשלוח מכולה מארה"ב לישראל, אך על פי התכנון שלנו נגיע ארצה רק כחודש לאחר הגעת המכולה כיוון שנצא לטיול ארוך. אילו פתרונות יש לכם למצב זה?

הדרך היחידה לפתור זאת היא שאנחנו נעביר את המכולה כמות שהיא לאחד מתוך שבעת המרלו"גים שלנו בישראל. בכל אחד מהם הוקצה שטח ייעודי לאחסון של מכולות ולכן המכולה תונח שם לכל פרק זמן שנדרש. 

עם שובכם ארצה, תאמו איתנו מועד אספקה לביתכם, המכולה תועבר לביתכם והעובדים שלנו יפרקו את כל התכולה ויניחו את הארגזים ואת התכולה בתוך ביתכם.

השותפים העסקיים שלכם באירופה מיידעים אתכם על מצב ההתנהלות מול המשפחה הישראלית לאורכו של התהליך?

אנחנו נמצאים איתם בקשר רציף ויומיומי. אך אם יש בעיה או אתם מעוניינים שנשוחח איתם על עניין כלשהו, דברו אתנו ואנחנו נטפל בכל נושא. זו הסיבה שאנו מצמידים איש קשר לכל משפחה והוא זה שמסייע לה לכל אורכו של התהליך.

איך מתנהלים במצב שבו יש שתי מכולות לשלוח לישראל? 

מבצעים את כל התהליך עבור שתי המכולות בדיוק כמו שמבצעים עבור מכולה אחת, אך כפול. אין כל שוני בהתנהלות וממכילים את שתי המכולות יחד ודואגים ששתיהן תהיינה על אותה ספינה.

אנחנו מסיימים רילוקיישן בשבדיה אך ממשיכים ליעד חדש והפעם לארה"ב. האם אתם עוסקים גם בשילוח ימי שאינו לישראל?

אנו מבצעים שילוח בינלאומי לכל נקודה על פני הגלובוס. הנציג שלנו ישוחח אתכם ויקבל את מלוא המידע כדי לבצע את התיאום מהנמל הימי בשבדיה לנמל היעד הקרוב לביתכם החדש בארה"ב. 

אם אתם אמורים לסיים את שנות הרילוקיישן שלכם, דברו אתנו ונסייע לכם להעביר את כל הציוד ארצה בדרך קלילה ונוחה. 

אולי יעניין אתכם גם:

יצירת קשר